Sivut

keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Kaduttaa, en osaa pitää suut kii

Ei Tommi ookkaan niin hyvä suutelija, kun mä muistin.

VITTU.

Se pussas mua, en mä sitä. Mä kieltäydyin seksistä, en mä oo pettäjä. Mä nukuin sohvalla, en mä oo pettäjä. Joo joo, voisin selitellä vaikka loputtomiin. Mut mitäpä tässä enää selittelemään, kävi mitä kävi.

Mun pää hajoaa.

Lauri on kai tulossa illalla tänne. Mitä helvettiä mä teen? Kerronko mä sille kaiken? Kerronko mä, että Tommi oli mun luona yötä? Kerronko mä, että Tommi pussas mua? Kerronko mä, että me valvottiin puolet yöstä katsoen elokuvaa? Vai oonko mä vaan hiljaa?

Mitääää? Miks? Mä en halua olla mä.

11 kommenttia:

  1. En suosittele kertomaan. Tietää vaa ongelmia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toisaalta toinen ansaittis sun rehellisyyven.

      Poista
    2. Oikeassa olet. Tää repii mun pään kappaleiksi. Tahdon kertoa, mutten tahdo, että tämä kaatuu tähän. Yksi tyhmä pusu vain, en tahdo menettää sen takia kaikkea. Vaikeaa...

      Poista
  2. Älä kerro. Tiedän kokemuksesta, että ei kannata. Paskamaista joo, mut haluatko menettää rakkaan ihmisen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos pettää ja menettää toisen, niin sen sietääkin menettää. Siihen en ota kantaa pettikö ada:) mut tällanen salaisuus syö elävältä

      Poista
    2. Kertomatta jättäminen tosiaan on paskamaista, enkä voinutkaan tehdä niin. Meillä menee niin hyvin nyt, etten tahdo salata mitään. Ahdistuisin vain liikaa ja pilaisin kaiken.

      Tällä kerralla kertominen kannatti :)

      Poista
  3. Sun pitää kertoo. Ei vaan oo muuta mahdollisuutta. Ite ton aiheutit

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeassa olet. Kannan vastuun tekemisistäni parhaani mukaan ja niin tein tälläkin kerralla.

      Poista
  4. Suutelemiseen tarvitaan kaksi, onko seksi kumilla pettämistä? entä ilman entä exän kanssa?, Huora.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suutelemiseen tarvitaan kaksi... No joo, joissakin tapauksissa. Entä jos en suutele takaisin? Entä jos vain 'olen suudeltavana'?

      En ymmärrä miten jotkut vielä jaksavat tuota huora juttua :D

      Poista