Sivut

tiistai 1. huhtikuuta 2014

Kelle mä valehtelen, sulle vai itelleni?

Aamulla kerroin jättäneeni Tommin kuvioideni ulkopuolelle. No, niin varmaan.

Tommi ja Salla erosivat. Lopullisesti. Sellaisia asioita on nyt paljastunut, etteivät he jatka enää. Eivät vaikka mikä olisi. Tommi tahtoo minut. Hän on sen päättänyt ja hän aikoo tehdä kaikkensa sen eteen.

Olen puhunut hänen kanssaan tänään kahdesti ja nyt hän ilmoitti tulevansa töiden jälkeen tänne. Kielsin kyllä, mutta en sitten tiedä. Sen kuitenkin tiedän, että minä olen nyt Laurin kanssa ja minä olen kipeä.

Aavistan kuitenkin vahvasti, ettei tästä seuraa mitään hyvää...

2 kommenttia:

  1. Tee itsellesi tarkka suunnitelma ja ehdot ja pohdi mikä olisi pahinta mitä voisi tapahtua. Voit pitää sen henkilökohtaisena tai jos haluat vielä parempia tuloksia julkaise se tänne blogiin, niin sitä on vaikea rikkoa. Mieti mitä haluat. Etkä todellakaan ole huono bloggaaja! Postaat monta tai ainakin kerran päivässä ja sekin on jo yli ahkeraa. Meille riittää että postaat kun jaksat. Monelle blogille on tavallista postata kerran viikossa/ parissa/ kolmessa/ kuukaudessa. Olet erittäin ahkera, älä syydä itseäsi siitä. Ada paljon voimia sinulle!!! <3 Bea

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En yleensä tykkää suunnitella asioita etukäteen ja elän täysin sydämen mukaan, mutta nyt tosiaan ollaan siinä tilanteessa, että asioita ja tulevaisuutta on pakko miettiä..

      Kiitos Bea tsempeistä, helpotti kuulla, etten olekaan niin huono kuin minusta välillä tuntuu <3

      Poista