Sivut

tiistai 8. huhtikuuta 2014

Destroy them with lazers

Mitä täällä tapahtuu? Ihmiset yrittää tuhota mun mielenterveyden lopullisesti. Mä oon sekaisin. Mä en tajua mistään mitään enää. Mut silti jotenkin sairaalla tavalla mä olen onnellinen.

Lauri itkettää mua, saa mut raivon partaalle ja sen jälkeen ottaa kainaloon ja pussaa. Just kun mä olen leppynyt, se tekee sen uudelleen. Repii mun pään palasiksi. Oonko mä tässä se hullu?

Mitä jos kaikki mun ympärillä onkin ihan normaaleja ja mä olen kokoajan ollut se sairas?

Mä näin tänään liikaa vanhoja tuttuja. Olin Laurin kanssa liikkeellä ja näin ihmisiä vanhoista piireistäni. Näin muutaman entisen luokkakaverin, näin Tommin ja näin Sallankin, tosin eri paikassa Tommin kanssa. Ei ne kai oikeasti oo yhdessä enää.

Nyt mä istun kotona ja odotan Lauria. Se lupas hakea mut yhdeksän aikaan ja mä odotan.

En kestä mun päätä enää. Mitä jos mä olen sairas? Mun täytyis oikeesti puhua näistä jutuista jollekin. Mut ei mulla nyt oo aikaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti