Sivut

tiistai 8. huhtikuuta 2014

Pimeän tultua mä puristan sun kättäs

Mä olen vieläkin hereillä. Laskuhumala ja liikaa ajatuksia, hirvee kirjoitusintokin vielä kaupanpäälle. Ei tuu uni, turha edes toivoa. Kahdeksaks kouluun ja kaikilla on hauskaa.

Vaikka mä tiedän jo nyt, että tää on vaan hetkellistä, niin nyt kaikki on hyvin. Niin hyvin kuin suinkin voi olla, niin hyvin kuin voin vain toivoa. Mulla on sellainen tunne, että kesästä tulee mahtava.

Jokainen kai määrittää sen mahtavan eri tavalla, mutta mun asteikolla kesästä tulee mahtava, jos kaikki menee niin kuin mä toivon.

Tukka vaalenee ja voi kävellä ilman kenkiä. Viileneviä kesäöitä Laurin kanssa. Puistoilua ja uimista järvessä. Sauna ja uima-allas. Aurinkoa, paljon. Kokkailua Tommin kanssa. Leffoja sateisina päivinä. Täysi-ikäisyys ja humala. Päihteitä, ehkä vähän liikaakin. Ajokortti ja vapaus. Uusia tuttavia ja toivottavasti myös festarit. Muutama keikka ainakin, jos ei muuta.

Ja lopuks mä saatan Laurin junalle ja mun elämä loppuu. Kesä loppuu, onni loppuu ja mä ajaudun ties mihin tilanteeseen. No, se nähdään sitten.

Nyt mä kuitenkin palaan tähän hetkeen. Kuu paistaa silmään ikkunasta, mulla ei oo verhoja. Kädet tärisee laskuhumalan ja lääkkeiden yhteisvaikutuksesta. Kaapissa minua odottaisi vielä muutama lonkero, saavat luvan odottaa ainakin huomiseen.

Huomenna mä lupasin mennä kahville Laurin kanssa. Ihan jees tehdä joskus jotain muutakin, kuin tuijottaa sitä vaalean liilaa kukkakuvioitua tapettia ja sekoilla.

Tommi soitti äsken ja varmisti mun olevan kunnossa. Olin kuulemma vähän turhan humalassa, kun se mut tänne toi. No hups. Kaikki on ihan jees.

Tommin kanssa kaikki on enemmänkin kuin jees, kaikki on just niin kuin mä olen kokoajan toivonut. Ja Laurin kanssakin tuntuu menevän ihan mainiosti, vaikkei se nyt aina mitään ruusuilla tanssimista olekaan. No jaa, mikäpä tässä elämässä oliskaan.

Mulla on luonnoksissa ihan hirveesti juttuja teille. Jotain mietintöjä tästä blogista ja sen historiasta, jotain juttuja minusta ja muutama pikku paljastus lisää. Parisuhde juttuja, tulevaisuuden juttuja ja menneisyyden sekoiluja. Julkaisen niitä kai tässä lähipäivinä sekalaisessa järjestyksessä, saa nyt nähdä kuinka moneen tekstiin olen tyytyväinen vielä huomenna.

Nyt mun olis ihan tosissaan syytä nukkua. Mut mitäpä turhia, taidan keittää aamukahvit ja alkaa valmistautua kouluun. Kuuden tunnin päästä täytyy olla jo menossa. Vois vaikka näyttää ihmiseltä tänään.

 http://www.youtube.com/watch?v=PeJAZE721OI

On muuten kaunis biisi. Ihan kuin suoraan mun elämästä. En vaan sitten tiedä, että kuka on tuo sä. Kaks vaihtoehtoa, enkä osaa valita. Ystävä vai rakas? Onko sillä sitten niin merkitystä, kaunis biisi silti.

Pimeän tultua mä puristan sun kättäs
Oothan tässä vielä huomenna
Sä sanot loppuun lauseet, jotka aloitan
Ja keräät talteen palaset kun hajoan
Niin oothan tässä vielä huomenna
Sä oothan tässä vielä huomenna




4 kommenttia:

  1. Ada!
    Kiva kuulla, että kaikki on taas hyvin! :) kesää tosiaan täälläkin ootellessa.. Ja aloin tossa miettimään, että ootko sä kertonu Laurille että näät Tommia nyt taas vähä enemmän vai onko Lauri ihan pimennossa tän asian suhteen?
    Terkuin Maria :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki on ihan hyvin joo, ei nyt loistavasti, mutta paremmin :)

      Lauri tietää melko vähän tuosta Tommi jutusta. Olen kyllä joitakin juttuja sanonut, mutten koko totuutta. Väärinhän se kai on salailla tällaista, mutta tiedän totuuden vain aiheuttavan pahaa mieltä.

      Poista
  2. Pitkästä aikaa taas(: olen tosiaan todellakin koko ajan mukana, mutta kommentointi ei aina onnistu.. Mutta siis mukana ollaan ehdottomasti. Mä todella siis aivan todella toivon että sä teet juuri niin kuin susta tuntuu oikeelta. Yhden elämän periaate on aika hyvä, mutta se ei saa riistäytyä käsistä. Nauti elämästä ja päästä irti sellaisista ihmisistä jotka ovat vain taakkana. Ja kesää kyllä odotellessa! Mä oon myös huolissani susta, toivon että pidät pääsi noiden päihteiden käytössä. Ole varovainen Ada, muista että ennenkaikkea ne on myrkkyjä ja aiheuttaa lopulta vain pahaa itsellesi. Oot tosi tärkee!<3 Bea

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun onnistuit taas kommentoimaan. En tosiaan vieläkään tiedä, miksi juuri sinulla on tuo ongelma kommentoinnin kanssa, mutta toivotaan sen korjaantuvan pian :)

      Olen viime aikoina päästänyt aivot lopullisesti menemään ja elän täysin sydämellä ja näin on kai ihan hyvä. Täytyy kuitenkin yrittää varoa, ainakin henkeäni täytynee suojella.

      Myös sinä olet tärkeä <3

      Poista