Sivut

lauantai 15. maaliskuuta 2014

Päiväl keskityin siihen et saan ilmaa ja illal olee hiljaa

Mä oon tässä varmaan vartin istunu ja tuijottanu tätä bloggerin tyhjää valkosta kenttää. Se kai jo kertonee melko paljon mun ajatuksen juoksusta tällä hetkellä. Kuuntelen masentavien lumiaurojen mekkalaa, kun ne ajaa edes takaisin tuossa tiellä ja noh, kuten sanottu, tuijotan tietokoneen näyttöä.

Mä jo hetken ehdin toivoa saavani "uuden" koneen yhdeltä tutulta, mut sit me yhdessä tuumin todettiin, että se on vielä hitaampi kuin tää mun nykyinen. No, näillä mennään.

Mun oli tarkoitus tänä viikonloppuna tehdä hirveesti kaikkea hyödyllistä ja mukavaa, mut enhän mä ole mitään tehnyt. No jaa, nyt on vasta lauantai. Ehkä mä huomenna. Tai ehkä en. Luultavasti se jälkimmäinen vaihtoehto.

Mulla ei oikeastaan ollut teille edes mitään virallista asiaa, kunhan tulin höpöttelemään turhuuksia. Mä pidän siitä. Jottei tää nyt menis ihan täysin paskan jauhamiseks, niin kerrotaan vaikka sitten tähän loppuun vielä, että mä ajattelin illalla raahata itseni Laurin kämpille katsomaan minkälaiset fiilikset siellä on ja mitä fiiliksiä se mussa aiheuttaa. Tommista ei oo kuulunu, enkä mä ole ottanu yhteyttä. Ei vaan jaksa kiinnostaa.

Mut joo, palataan myöhemmin ehkä jonkin asiapitoisemman parissa! Heipat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti