Sivut

maanantai 24. maaliskuuta 2014

Mut pidinkö mä kiinni liian tiukasti vai enkö tarpeeksi?

Jos olisin rohkeampi, julkaisisin pian tekstin, jonka kirjoitin aiemmin tänään. Kävelisin keskustaan ja laittaisin postiin muutaman etanakirjeen. Kävisin vielä kerran istumassa samalla penkillä, jossa olen viimeisen vuoden aikana istunut ehkä jopa enemmän kuin koulussa. Ja sen jälkeen lähtisin moikkaamaan mummoa ja Tommin vauvaa sekä tyttöystävää.

Mutten ole tarpeeksi rohkea.

Olen niin luuseri, etten osaa edes kuolla.

6 kommenttia:

  1. olet niin vahva ettei sinun tarvitse edes kuolla.

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Vanhoja juttuja, joista on vaikeaa puhua. Olen kyllä ottanut aiheen esille blogissa muutaman kerran ohimennen, mutten puhu siitä mielelläni, kun ei asia minua varsinaisesti koske. Vaikeaa se silti on ja käy mielessä usein.

      Muut pohtivat varmasti samaa juttua, joten tuossapa jotain...
      http://adaandtheone.blogspot.fi/2013/12/ma-oisin-juossu-vaikka-afrikkaan-asti.html

      Poista
  3. Haleja sulle, Ada; koita jaksaa taas vaikean ajan yli, sillä kaikki muuttuu vielä paremmaksi. Olet nuori, koko elämä on vielä edessäsi ja sillä tulee olemaan sulle vielä paljon hyvääkin tarjolla, usko vaan. Pysy vahvana, joohan!
    t: Vanhin lukija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakko se on vain yrittää. Onneksi tässä päivässä on edes hieman enemmän valoa, kuin eilisessä.

      Kiitos <3

      Poista