Sivut

tiistai 25. maaliskuuta 2014

Mä ihmettelen vaan, mikä saa sut aina palaamaan

Multa kysyttiin jo sähköpostilla äsken, että olenhan mä vielä elossa. Oli sitten pakko tulla ilmoittamaan, että täällä ollaan.

Edellinen teksti herätti muutenkin melko paljon kysymyksiä, joihin vastasin sen kommenteissa mahdollisimman selkeästi.

Eipä minulla nyt oikeastaan muuta, samoilla silmillä mennään kuin eilenkin ja sellaista. Uni ei tullut ja tuskin tulee vielä hetkeen. Laurin kanssa kaikki on taas ainakin hetkellisesti poikki, Tommi ei vastaa puhelimeen ja minä olen yksin.

Ei tässä nyt mitään lopullisia juttuja olla tekemässä, hetkelliset notkahdukset vain tuntuvat ylitsepääsemättömiltä.

Ajatus ei kulje, joten palataan myöhemmin toivottavasti jo paremmilla mielin.

Ps. Tsekatkaahan ask.fm, vastailin äsken muutamaan juttuun siellä ja lisääkin kysymyksiä olisi kiva saada!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti