Sivut

lauantai 22. maaliskuuta 2014

Juoksen kaduille, huudan maailmanloppua

Loppuis vaan koko maailma. Räjähtäis paskaks tuhoten meidät kaikki. Tää on niin kieroutunut ja sairas koko paikka ettei mitään järkee.


Mulla ei oo rahaa edes ruokaan ja samaan aikaan joku jossain muualla pyyhkii perseensä tonnin seteleihin.

Mä en osaa enää edes olla surullinen mistään, mä oon vaan yksinkertasesti niin kyllästyny kaikkeen.

Lauri ei vastaa, Tommikaan ei tuu paikalle valkosella ratsullaan pelastamaan mua. Jos mulla olis edes euro, mut kun ei.

Tässä mä istun kalliilla tuolilla kirjoittaen kalliille koneelle tekstiä, mut silti kaikki on ihan päin vittua.

Jos mä vaan jaksaisin sinnitellä sinne täysikäisyyteen asti... Mut nyt musta tuntuu, että mä kuolen nälkään sitä ennen.

pale | Tumblr



Miks kaikki ihmiset kohtelee mua kuin paskaa? Miks mulla ei oo ketään, keneen mä voisin luottaa? No koska muhun ei voi luottaa. Koska mä olen huono ihminen. Tän on tarkoitus mennä just näin. Karma koskaa kaiken mulle tappamalla mut hitaasti ja tuskallisesti.

4 kommenttia:

  1. En usko että olet huono ihminen, ikävä toi siun tilanne.etkö voisi pyytää isältäsi apua? ja entä se avunhakeminen? en muuten kysyis mut oon vaa huolissani susta. Paljon voimia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En vain ole valmis myöntämään ongelmiani kenellekään. Ei anna ylpeys periksi nyt, enkä tiedä tuleeko koskaan antamaankaan. Olen kai vain sellainen ihminen, että vielä ase suussakin väitetään kaiken olevan helvetin jees.

      Kiva kuulla, että siellä on joku joka välittää <3

      Poista
  2. höpö höpö, et sä ole huono ihminen. tai toisin ajateltuna jokanen meistä on huono ihminen? en tiedä. mutta eihän tässä maailmassa kellään meistä oo varaa leikkiä toista parempia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä en tiedä, että olenko huono ihmisenä vaiko en, mielipiteeni vaihtelee aina fiilisten mukaan, mutta tuo viimeinen lause on kyllä ihan totta! :)

      Poista