Sivut

torstai 6. maaliskuuta 2014

Aion jäädä tähän, mä en mene koskaan minnekään

Mä taiteilen trapetsilla. Alla kova asvaltti, vain ajan kysymys milloin putoan.

En mä olis enää elossa ilman tätä blogia, ilman teitä. Se on vaan kylmä ja karu fakta. Mä roikun nyt niin ohuen narun varassa, että en kyllä koskaan muista roikkuneeni.

Nyt musta tuntuu, että mä en vaan tahdo jatkaa enää. Mä en tahdo taistella oman elämäni puolesta. Se on niin helvetin vaikeeta, että mä en vaan jaksa.

Jokainen hengenveto vaatii liikaa.

Kouluvihko täynnä toinen toistaan ahdistavampia mietteitä, kädet viillelty auki ja silmät punaisena. Mä oon niin valmis.

"Musta vaan tuntuu, että kaikelle on joku selitys. Mä oon tässä se tyhmä, mä skitsoan turhasta. Mä oon vaan niin hidas, etten tajua, eikä kukaan selitä mulle."

"Onnistun itse aina pilaamaan kaiken. Jos mä nytkin vaan olisin ollu hiljaa, antanu sun poltella rauhassa ja käyny nukkumaan, niin mitään ongelmaa ei olis. Mussa vaan sattuu olemaan sellainen virhe asetuksissa, että mä en pysty siihen. Mä en voi pitää niitä asioita mun sisällä, mun on pakko saada puhua."

"Mun kaikki asiat on ihan sekaisin. Mä yritän parhaani mukaan olla purkamatta sitä ahdistusta suhun, mutta aina mä en vaan pysty siihen ja se on väärin sua kohtaan."

"Sä kysyit miks mä oon aina niin pirteä ja sillä hetkellä mä romahdin. Mun henkinen puoli meni paskaks, sä näit mun kuoren alle. En mä oo pirteä, mä vaan esitän. Mä peitän mun pahaa oloa ja ahdistusta sillä liioitellulla pirteydellä." 

Mä en tahdo jatkaa enää. Mä en tahdo ottaa yhtään askelta, mä en tahdo ottaa yhtään hengenvetoa.

Mä oon menettäny kaiken. Mä oon menettäny itseni.


Sain taas äsken kuulla kaikkea paskaa mitä musta liikkuu. Lauri tahtoo pitää taukoa. Taas. Mulla ei ole rahaa. Taaskaan.

Mä olen yksin ja mun on paha olla.

4 kommenttia:

  1. Hommaudu eroon siitä laurista, anna olla. Sä varmaan itsekin olet huomannut, että suurin osa sun energiasta menee lauriin. Anna olla. Anna sen kerrankin olla. Äläkä enää mene takaisin.
    Teidän suhde alkaa muistuttaa tommin ja sallan suhdetta, jota sä kovin halveksit. Älä anna yhden idiootin pilata sun koko elämää.
    Ja viimeseksi, lopeta turha itsesääli, sekin on vain pahasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen itsekin tiedostanut sen, että tämä tosiaan alkaa muistuttaa sitä Tommin ja Sallan juttua. Halveksin sitä, enkä millään voinut käsittää heidän toimintaansa, mutta nyt käsitän paremmin kuin hyvin. Intti meidät viimeistään erottaa, mutta eiköhän tämä lopu jo sitä ennen. Tai en minä edes tiedä, onko meitä enää.

      Itsesäälikin on pahasta, joo, tiedän.

      Poista
  2. Sulla menee kaikki energias siihen että koitat ns. pitää muita pystyssä mutta unohat että sun pitäis miettiä välillä itteeskin! Jos parisuhteessa molemmat seisoo yhdellä jalalla toisiinsa tukien ja toinen tekeekin jotain eli kaatuu, kaadut myös sinä. :( Ei Laurin käytös oo oikein, mutta tiiän sen että suhteesta missä toista oikeesti rakastaa on mahoton vaan lähteä. Asiat selviää pikkuhiljaa, vaikka siltä ei tosiaankaan nyt tunnu. Mutta niin kauan aikaa kun tilanne on tämä, muista ettei mikään kestä ikuisesti, koskee pahaa oloas.

    Ada älä tee ittelles jooko mitään, mun tekee mieli itkeä ku luin ton sun kirjotuksen..:( Ja niin kauan aikaa kun kirjotat tätä blogia, et ole yksin. Ikinä. <3 - J

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki energiani tosiaan menevät tällä hetkellä Lauriin, mutta kuten sanoit, kun oikeasti rakastaa, on hirmu vaikeaa luopua.

      Onneksi edes te olette siellä tukenani, muita minulla ei enää ole <3

      Poista