Sivut

maanantai 24. helmikuuta 2014

Puhtaita tunteita

AJASTETTU.
 (Miten tämäkin on vielä täällä, luulin julkaisseeni sen jo aikoja sitten!)

Sain jokin aika sitten kommentin, jota jäin miettimään vielä pitkäksi aikaa. Se on palannut mieleeni monesti viimeisen kahden päivän aikana ja etenkin yksi lause liikutti minua. Olen aina hirmu otettu siitä, kun joku kehuu kirjoitustaitoani tai blogiani, se on ehkä paras kehu jonka minulle voi sanoa. Jokin aika sitten Reetta kirjoitti tekstiini pitkän kommentin, josta olin todella otettu. Se mieleeni jäänyt lause oli kuitenkin tämä: "Harvoin saa lukea tällaisia blogeja joissa vuodatetaan oikeasti aitoja, puhtaita tunteita eikä postailla mitään helvetin päivänasuja."

Varmasti paras saamani kommentti koskaan, alkoi ihan itkettää. Siihen minä nimenomaan pyrin jokaisella tekstilläni, tuomaan tunteeni esiin ja olemaan täysin oma itseni. Haluan näyttää maailmani teille sellaisena, kuin sen omilla silmilläni näen. En halua kaunistella mitään tunteita, vaan tuon kaiken teille juuri sellaisena kuin se on. En häpeile sitä kuka olen tai mitä tunnen, vaan näytän koko sen tunteiden kirjon niin hyvin kuin suinkin osaan.

Ihania kommentteja aina, niin ihania ♥

Aktivoidakseni teitä heitäkin nyt ilmoille muutaman kysymyksen. Kirjoittakaa ihan vapaasti mitä mieleen tulee, ei tämä ole niin vakavaa. 

Tahtoisin vain kuulla, mitä mieltä olette blogistani tällä hetkellä. Minkälaiset tekstit ovat parhaita, mikä kirjoitustyyli on paras? Mistä ette pidä, mitä huonoja puolia blogissani on? Muitakin kommentteja ja mielipiteitä saa toki laittaa!
Käyn läpi myös jonkinlaista kriisivaihetta blogin ulkoasun suhteen ja siitä kuulisin myös mieluusti. Kaipaatteko jotain muutoksia ulkoasuun, vai onko tämä hyvä tällaisena?

2 kommenttia:

  1. Ääää, onneksi julkaisit tämän, en tiennyt että kommenttini lämmitti noin paljon <3

    Minä en osaa sanoa millaiset tekstit ovat parhaita, olet niin hyvä kirjoittamaan että jokainen teksti on hyvä. Ainoa huono puoli joka mulla tulee mieleen on se, että välillä tekstisi huokuvat niin kamalan huonoa oloa että itselleenkin tulee paha olo. Mutta juuri se kertoo blogisi hienoudesta, osaat kirjoittaa sitten että lukijakin pystyy lähes tuntemaan ne fiilikset mitä sinulla on tekstin kirjoittamisen aikana ollut.
    Ja ulkoasu.. Minä tykkään tälläisistä selkeistä kuten sulla on, tietysti tämä voisi olla vähän värikkäämpi. Olet sen oloinen että pidät väreistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kommenttisi jäi kyllä mieleen :) Ja kiitos palautteesta, värejä ulkoasussa tosiaan voisi olla. Olisin halunnut itsekin jotain värikästä, mutta värikkään ja yksinkertaisen yhdistelmä on melko vaikea. Täytyy kehitellä jotain :)

      Poista