Sivut

tiistai 18. helmikuuta 2014

Game over

Puhuin Laurin kanssa. Kerroin kuinka pahalta minusta tuntuu, ettei hänellä ole aikaa minulle. Kerroin, että minua satuttaa se, kuinka hän laittaa kaiken minun edelleni. Kerroin, että minulla on ikävä.

"Meidän olis varmaan ihan hyvä pitää taukoa. Mä soitan sulle sit kun musta tuntuu siltä.... Tai jos ei tunnu, niin mä en sit kai enää soita... Moikka, oot rakas."

Hän tiesi tuhoavansa minut palasiksi. Hän teki sen kaikkein julmimmalla tavalla. Molemmat päissään, hän soittaa minulle ja jättää minut kylmästi puhelimessa.
"Oot rakas."

Kuolen.


4 kommenttia:

  1. tee selväks ettei sua kohdella enää noin! kun analee takas ole sinä se joka ei vastaa, jota ei kiinnosta. äläkä heti juokse sen syliin... anna sille opetus! älä murru! xx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hän otti yhteyttä, mutta nyt en tosiaan päästä häntä helpolla. En murru! :)

      Poista
  2. Testaa kuminauha jippoa. Eli vähän samaa, mitä tuo toinen ano sanoi. Älä soita/tekstaa Laurille. Odota niin kauan, et se ottaa ite suhun yhteyttä. Älä oo koko aikaa saatavilla, leiki vaikeeta ja Lauri näkee, et sua ei kohdella miten sattuu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lauri itse otti minuun yhteyttä aamulla ja luulen että hän se on seuraavaksikin joka soittaa, niin katuvalta hän kuulosti taas :D

      Poista