Sivut

perjantai 21. helmikuuta 2014

Elossa ollaan!

Ada on taas online. Hah, enhän mä pystynyt tän kauempaa olla poissa!

No ei vaan, mä tulin vaan pikaisesti tsekkaamaan, että blogilla on kaikki ok, että teillä on kaikki ok. Ja kai mä myös tahdoin kertoa, että mulla on kaikki ihan ok. Sattuu, mutta eiköhän tää tästä.

Puhuin eilen Laurin kanssa puhelimessa, hän soitti minulle. Kaikki on silläkin suunnalla ok. Ja Tommin kanssa myös.

Ok on mainittu tässä tekstissä niin monta kertaa, että sanottakoon nyt sitten yhteenvetona, että kaikki on erittäin okei.

Nyt Ada vetäytyy takaisin nukkumaan uuden lääkkeen voimin, ajastettuja tekstejä pitäisi ilmestyä tänään vielä yksi ja pari jokaista päivää kohden tulevinakin päivinä. Kirjoittelen näitä reaaliaikaisia höpötyksiäkin omien voimieni mukaan, nyt on kuitenkin pää niin jumissa, että täytyy mennä. Olette rakkaita <3

4 kommenttia: