Sivut

maanantai 17. helmikuuta 2014

And if you're in love, then you are the lucky one

Tämän päivän olen pyörinyt itsesäälissä, maannut peiton alla tekemättä mitään. Juonut liikaa kahvia ja pussaillut Lauriakin vähäsen.  Nyt alan vihdoin päästä yli siitä valtavasta patoutuneesta itsesäälistä ja päätin, että huomenna on hyvä päivä.

Tiistait on ihan kivoja, varsinkin huominen tiistai. Minä syön aamupalaa kaikessa rauhassa, kuuntelen musiikkia ja luen mainoksia. Minulla on helppo päivä koulussa ja minä menen sinne. Minä otan kaikki kirjat mukaan, minä kuuntelen ja minä keskityn. Käyn koululla syömässä, pääsen ajoissa kotiin. Menen Lauria vastaan hänen työpaikalleen ja teen jotain hänen kanssaan. Juon kahvia ja syön hyvin. Menen kenties ulos syömään, sain isältä rahaa tänään. Tai ehkä vuokraamme elokuvia ja katsomme niitä viltin alla juoden kaakaota. Jotain sellaista...

En tiedä mistä tämä energia ryöppy tuli yllättäen, mutta nyt minulla on kivaa. En anna kenenkään tai minkään masentaa minua nyt.

Ehkä se tuli uusista lääkkeistä, jotka sain tänään. Annostukset ovat tarkkoja ja aion noudattaa niitä. Vieroitus alkaa pikkuhiljaa ja motivaatio on huipussaan.

Tai ehkä kaikki se energia tuli Tommista. Puhuimme tänään, olin iloinen. Olen vieläkin.

Kiitos super paljon viimeaikaisista mahtavista tsempeistänne ja kiitos kun jaksatte kuunnella tätä itsesäälissä kylpevää ihmislasta. Ihanaa maanantai-iltaa rakkaat ♥
https://www.youtube.com/watch?v=VEpMj-tqixs

2 kommenttia:

  1. wou, tännää löysin ton biisin spotifysta ja oon koko päivän kuunnellu sitä iha fiiliksisä ja seon sullaki ollu kuuntelusa ! joskus aiemminki oon kuunnellu jotai biisiä vähä enemmä ja sitte postaat ja otsikkosa sullon joku pätkä kyseisestä biisusta. hassuja yhteensattumia. : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika jännä, ehkä meillä vaan on niin samanlainen musiikkimaku! :D

      Poista