Sivut

lauantai 25. tammikuuta 2014

Virheitä sielussa

Minussa on virhe. Yksi osa on unohdettu valmistusvaiheessa. Minusta puuttuu elämänilo. Vaikka minulla menee hyvin, en osaa nauttia. En riemuitse elämän pienistä iloista, en odota tulevaa innolla. Olen väsynyt ja kärttyinen. En osaa olla kiitollinen. Mikä minussa on vialla? Millä sen voi korjata?

Minun pitäisi olla onnellinen. Minulla on asiat paljon paremmin kuin jollakin muulla, jossakin muualla. Olen huono ihminen, kun en nauti. Minua itkettää, vaikka minun pitäisi olla onnellinen. Missä onni on? Millä saan sen takaisin?

En osaa kertoa mikä on vialla. Mikään ei ole vialla, kaikki on hyvin. Olen vain surullinen. Olen vain masentunut. Mutta kaikki on hyvin. Olen laiska ja saamaton, en tee mitään. Olen huono ihminen. En jaksa.

2 kommenttia:

  1. Tiedän tunteen oikein hyvin. Kyllä se vika vielä paranee. Joku päivä. Haavat arpeutuvat. Kaiken on tarkoitus korjaantua ja niin senkin. Niinkuin moni muukin ongelmasi on korjaaantunut niin tämäkin korjaantuu. Usko siihen. Voimii<3

    VastaaPoista
  2. Toivon tosiaan sinun olevan oikeassa. Kiitos <3

    VastaaPoista