Sivut

tiistai 21. tammikuuta 2014

Seuraaks ne?

Ihmisen täytyy omata harvinaisen huono tuuri, että hänen on mahdollista päätyä siihen tilanteeseen, jossa minä olin tänään. Päätin aamulla, että olen yhden tunnin poissa koulusta ja menen Laurin kanssa kahville. Tunniksi valikoitui kolmas tunti ja toisen tunnin lopulla Lauri tuli hakemaan minua. Kahvilaksi valikoitui kahvila, jossa en ole käynyt koskaan aiemmin. Mukavaa, eikö?

Ei. Sama kellonaika, sama oppitunti ja joku muukin oli päättänyt olla poissa. Salla. Ja ettepä ikinä arvaa, mitä Salla päätti tehdä poissaolonsa aikana. Lähteä kahville. Tommin kanssa. Samaan kahvilaan, kuin minä ja Lauri.

Kolmenkymmenen neliön kahvila, minä ja Lauri sekä Tommi ja Salla. Loistavaa. Vihaisia katseita, kaikki tiesivät toistensa läsnäolosta. Epämukava tilanne, äh.

Mitään suurempaa fiaskoa ei kuitenkaan yllätyksekseni päässyt syntymään, vaan kaikki sujui kohtalaisen hyvin, mitä nyt tunnelma oli hiukan kireä.

Siinäpä teille jonkinlainen pieni kuuluminen tältä päivältä, vähän niin kuin elonmerkki. Olen ihan hirmu kiireinen taas ja nyt olen suuntaamassa isälle syömään ja sieltä kai Laurille. Palataan taas paremmalla ajalla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti