Sivut

torstai 23. tammikuuta 2014

Kuukuukuulumisia!

Moikka! Minua onkin jo ehditty kaipailla täällä blogimaailmassa, ihanaa huomata, että lukijat välittävät!

Viimeaikoina kirjoitustahtini on ollut hitaampi kuin yleensä, mikä johtuu vain ja ainoastaan siitä, että olen ollut ihan hirmu kiireinen. Innostus on yhä tallella ja ideoitakin on melko paljon, mutta ajasta tuntuu olevan puutetta.

Lauri on yöpynyt luonani jo pari yötä, koska hänen asumisratkaisunsa ovat hieman sekaisin täällä hetkellä, mikä ei minua haittaa laisinkaan. On mukavaa saada nukkua toisen vieressä ja tietää, että kun tulee kotiin, on joku vastassa. Seuraavan yön hän nukkuu kuitenkin kaverinsa sohvalla, koska tahtoo kuulemma antaa minulle vähän omaa rauhaa, eikä vain loisia minun nurkissani. Tämän illan pyhitän siis blogijuttujen hoitamiseen, mikäli suunnitelmiin ei tule mitään radikaaleja muutoksia.

Ask.fm, sähköposti ja myös ne lupaamani kirjeet saavat huomiota myöhemmin ja luultavasti postailenkin vielä tänään jotain laajempaa, nyt lähden kuitenkin täydentämään ruokavarastojani, kun joku rohmu on koulupäiväni aikana syönyt jääkaapin tyhjäksi. Palataan myöhemmin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti