Sivut

torstai 23. tammikuuta 2014

Olisko teillä innostusta kolmenkimppaan?

Otin blogissa alusta alkaen sen linjan, että seksistä ei puhuta. Ne ovat henkilökohtaisia asioita, niistä ei kuulu puhua - ei edes anonyyminä. En edelleenkään aio kertoa mitään kovinkaan henkilökohtaisia juttuja, vaan käsittelen aihetta näin blogin kannalta. Ask.fm:ässä ylivoimaisesti eniten kysymyksiä tulee seksiin liittyen. Osan julkaisen, osaa en. Yhteenkään kysymykseen en kuitenkaan ole vastannut mitään kovinkaan henkilökohtaista, vaan pitänyt asiat salassa. Seksi on minun ja kumppanini välinen asia, eikä sellainen juttu, jota lähtisin julkisesti puimaan netissä.

Toinen juttu, johon en blogia perustaessani osannut edes varautua, ovat treffikutsut. Kyllä, luitte oikein, treffikutsut. 

"moi mä oon 54.v mies treelta. onks sulla isot tissit. haluaisin tavata kahvin merkeissä."

Jep. Saan sähköpostia yllättävän paljon, mutta varmasti miltei puolet saamistani viesteistä ovat juurikin näitä yllämainitsemiani tapauksia. En milläänlailla kuitenkaan loukkaannu niistä, naureskelen yksinäni ja otan ne viihteenä. 

Oma lukunsa ovat myös nämä "voitko sä laittaa kuvia itsestäs osoitteeseen ...".
En tosissani ajatellut, että blogini herättäisi tällaisia ajatuksia miehissä. En edes kirjoita kiihottavasti!

Ihan huvittavaa silti.

Tähän loppuun vielä torstai-illan viihdykkeeksi teillekin suoria lainauksia muutamasta saamastani viestistä!

"Oletko sinä tosiaan Tuija?"
"Kyllä minä tiedän että sinä olet Tuija."
"tässä olis kuva mun munasta, mä jään innolla odottelemaan sun kuvia"
"Mä kuulisin mielelläni sun fantasioista"
"...olisko teillä innostusta kolmenkimppaan?"

Huhhuh. Nauran niin että silmät vuotaa. Kuvitelkaa mielessänne ne osuudet, jotka jätin julkaisematta.....


3 kommenttia:

  1. Voi hyvä ihme o_O joillekin ilmeisesti riittää, että viestin lukee kuka tahansa nuori naispuolinen ihminen. Huh. M

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! No, eipä noista viesteistä haittaakaan ole, naurattaa lähinnä :D

      Poista
  2. Toisaalta mä mieluummin en katsele omassa sähköpostissani todisteita siitä, miten paljon tämmöisiä tyyppejä maailmalla riittää ;P sama

    VastaaPoista