Sivut

sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Mitä sä oot, sitä sä oot

Onhan se jollainlailla imartelevaa tietää, että kaksi miestä haluaa minua. Turha sitä on lähteä kieltämään, nostaahan se itsevarmuutta. En minä nyt ihan hirveän näköinen voi olla, jos molemmat suostuisivat sänkyyn kanssani milloin tahansa. Yksi puhelu ja se olisi siinä.

Mutta ymmärrätte varmasti myös sen toisen puolen. Huora kommenteilta tuskin voidaan välttyä tai ainakin siellä ruudun toisella puolella on joku, joka hiljaa mielessään nimeää minut huoraksi. Tuleehan siitä välttämättä myös halpa olo, se on se kääntöpuoli.

Viime yönä puhelimeni soi kahdesti. Ensin soitti Lauri, kysyi mitä teen ja missä olen. Olisi tahtonut lähteä huoltoasemalle kahville, kun ei kuulemma uni tullut. Minä olin kuitenkin juuri saanut unta ja sanoin, että ei tällä kerralla, nukun mielummin kerrankin kun se onnistuu. Nukahdin miltei heti uudelleen ja heräsin uuteen puheluun. Tommi soitti, selvänä, ihme kyllä. Pyysi yökylään, eikä kummallekaan jäänyt epäselväksi minkä perässä hän oli. No, lienee sanomattakin selvää etten mennyt. Tai no, näille minut huoraksi nimenneille se saattoi olla yllätys, mutta siis joka tapauksessa jäin kotiin nukkumaan.

Hetkittäin kaipaan niitä aikoja, kun minulla ei ollut miehiä kuvioissa ollenkaan, ei edes ystävinä. Sai näyttää juuri niin hirveältä kuin halusi, sai nukkua yönsä rauhassa. Jotenkin kierolla tavalla kuitenkin nautin saamastani huomiosta. Ja on se aika mahtavaa muistaa, että on olemassa joku, joka haluaa ottaa minut kainaloonsa illalla, ajattelee minua ennen nukkamaan menoa ja lähettää hyvän huomenen toivotukset viestillä.

Ja en voi kieltää, ettenkö olisi hymyillyt, kun tänään herätessäni niitä viestejä oli kaksi. Toisessa luki "Huomenta kaunokainen, mulla on kauhee darra. Juteltiinks me yöllä?" ja toisessa "Huomenta, idiootti."

Se toimii. Se toimii niin kauan kuin tiedän mitä tunnen. Toinen on ystävä ja toinen rakas.

2 kommenttia:

  1. Kaksi miestä ei halua sinua, vaan he haluavat seksiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, mutta he haluavat sitä seksiä nimenomaan minulta. Tommilla on nainen, jolta hän saisi sitä ihan sata prosenttisen varmasti ja tiedän myös yhtä varmasti, ettei Tommi vonkaa sitä häneltä, vaan minulta. Miksikö? Jaa, siitä jokaisella on kai oma mielipiteensä, mutta minä pidän itseni iloisena ajattelemalla, että hän pitää minua haluttavampana kuin tätä toista naista. Mutta siis Tommi on varmasti suurimmilta osin seksin perässä, mutta haluan silti uskoa hänen tahtovan myös jutteluseuraa, koska hänellä ei tosiaan ystäviä paljon enempää ole kuin minullakaan.

      Laurista kun puhutaan, niin tottakai myös hän haluaa seksiä. Seksi kuuluu mielestäni parisuhteeseen ja on normaalia haluta sitä. En kuitenkaan millään usko sen olevan ainut motiivi hänelle. En vain usko siihen, en ollenkaan. Ja Laurinkin tapauksessa pitää paikkaansa, että hän varmasti saisi seksiä muualtakin, mutta silti hän soittaa juuri minulle, silti hän seurustelee juuri minun kanssani.

      Poista