Sivut

maanantai 23. joulukuuta 2013

Nyt kyl harmittaa

Yksi yö jouluun, enkä ole vieläkään nähnyt Lauria. Hänen piti tulla aamulla tänne, mutta hän nukkuu yhä. "Kyllä mä jaksan valvoa koko yön, mä tulen aamulla sit kun sä heräät."
Hah, niin varmaan. Puhelu hälyttää muutaman minuutin ja menee sen jälkeen vastaajaan. Hän on ehkä maailman sikeä unisin ihminen, hän ei herää sitten mihinkään. Argh, ärsyttävää.

Neljältä minun täytyy olla jo lokaatiossa x viettämässä joulua, joten hänellä alkaa olla pikkuhiljaa kiire. Tiedän, että sekä häntä että minua harmittaa, jos emme ehdi nähdä enää ennen aattoa. Olemme taas nähneet tosi vähän viime aikoina ja olisi ollut kivaa viettää tämä päivä yhdessä, mutta ei niin ei.

Yritän kohta viel tavoitella häntä ja sen jälkeen alan pakkaamaan tavaroitani ja luovutan hänen suhteen. Näemme sitten ainakin joulun jälkeen. Harmittaa...

2 kommenttia:

  1. Koin jonkilaista tarvetta lähettää sulle joulun toivotukset, ensin ajattelin että lähetän ihan sähköpostia mutta kai tämäkin käy vaikkei postaukseen liitykkään pahemmin millään tavalla :) Kaikesta huolimatta hyvät joulut, vaikken sua "oikessa" elämässä tunnekkaan, merkitset ihmisenä mulle paljon enemmän kuin tiedätkään. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana <3

      Itkettää ihan, super kiva kommentti! Hyvää joulua myös sinulle <3

      Poista