Sivut

lauantai 26. lokakuuta 2013

We don't need anything or anyone

Kirjoitin yöllä teille kaksikin erilaista postausta, mutta kummankin niistä jätin vain luonnoksiin lojumaan. Ei niistä kumpikaan käsitellyt mitään järkevää aihetta, kertoivat vain jotain painajaisistani ja niin edelleen. Ja tässä minä taas olen, takana muutaman tunnin yöunet ja edessäni tyhjä, valkoinen tekstikenttä.

En aluksi tiennyt mitä haluan kirjoittaa teille, mutta koska kukaan ei ole esittänyt mitään erityisiä toiveita, niin ajattelin, että tykkäätte lukea postauksiani juuri tällaisina kuin ne ovat. Ehkä vähän sekavina ja päättöminä, mutta jokin kirjoitustavassani silti viehättää.

Mitään varsinaista aihetta minulla ei taaskaan ole, mutta kuulumisia on kyllä. Jatketaan siis niillä.

Tänään pitkästä aikaa minulla on jopa jotain suunnitelmia koko päiväksi. Pikkuveljeni tulee luokseni hoitoon, äiti lupasi tuoda hänet yhdeksi tänne. Menemme leikkipuistoon, jos sää sen sallii ja sen jälkeen pizzalle. En ole pitkään aikaan viettänyt kunnolla aikaa hänen kanssaan, vaikka hän tärkeä minulle onkin, niin nyt lupasin olla koko päivän hänen seuranaan. Ja illalla, kun äiti hakee pikkuveljeni, menen Laurille. Toivottavasti. En millään jaksaisi mennä sinne huomenna, koska joudun kuitenkin menemään kouluun maanantaina, joten toivon, että tämä päivä käy. Puhuin Laurin kanssa kyllä yöllä, kun hän soitti minulle humalassa kaverinsa kämpiltä, mutten varsinaisesti saanut selville voiko heille mennä yöksi vai ei. 

Lauri tosiaan oli eilen kavereidensa kanssa juomassa ja baarissakin ilmeisesti jossain vaiheessa. Hän soitteli muutaman kerran, kertoi rakastavansa ja niin edelleen. Olisi hän kai tullut tännekin, mutta humalainen rakkauttaan osoittava mies ei oikein houkutellut minua kolmen aikaan yöllä, joten opastin hänet ihan vain omaan sänkyyn nukkumaan humalaansa pois. Raukalla siis krapulapäivä tiedossa, enkä ikinä voi olla nauramatta hänelle, kun hänellä on krapula. Toinen vain istuu suu auki sohvalla ja tuijottaa suoraan eteenpäin. Hah, mitäs juo niin överit!

Nyt alan kuitenkin valmistautua pikkuveljeni tuloon ja siivoilen ehkä vähän. Minulla on luonnoksissa odottamassa monta keskeneräistä postausta mm. liittyen käytökseeni miesten suhteen, entisiin ystäviini, seksiin ja kirjoittelin jotain myös siitä, kun muutin pois kotoa jo 16-vuotiaana. Olisiko erityistoiveita mitä halutte julkaistavan ensimmäiseksi tai mahdollisesti toiveita aiheista?


2 kommenttia:

  1. Mä haluaisin kuulla sun vaikeimmista ajoista, mihin oot useesti viitannut. Eli kun ilmeisesti pyörit jonkinlaisessa huume piirissä tms. ja olit tosi huonona?

    VastaaPoista
  2. Niistä ajoista minulla riittäisi todella paljon kerrottavaa, jos vain voisin kertoa asiat juuri niin kuin ne ovat. En niinkään pelkää itseni puolesta, mutta muiden asiaan liityvien henkilöiden ja "kiinni jäämisen" takia joutuisin sensuroimaan tekstistäni melko paljon pois.

    Voisin kuitenkin kohta yrittää kertoa jotain. Pääpiirteitä ja suurempia juttuja, ehkä jotain yksityiskohtiakin. Katsotaan, mitä saan aikaan. Kiitos ehdotuksestasi :)

    VastaaPoista