Sivut

torstai 10. lokakuuta 2013

Vielä on aikaa puhua

Huorakeskustelu käy yhä kuumana, mutta ei se mitään. Olen jo niin tottunut olemaan aina se huora, etten edes jaksa välittää enää. Olen huora koulussa, joten ei se blogissakaan tunnu enää miltään. Tärkeintä on, että edes osa lukijoista ymmärtää, millainen olen oikeasti ja että itse tiedän kuka ja mikä olen.

Hetken jo epäilin, että joku tuttu on päässyt blogini jäljille ja alkanut ilkeillä anonyyminä, mutta selvitin kommentoijan IP:n, enkä tunne kyseistä henkilöä. Ehkä parempi niin, joku tuttu olisi ollut ehkä ikävämpi yllätys, kuin täysin tuntematon ihminen.

Huomenna on taas kerran perjantai ja minulla on vapaapäivä. Näen ehkä vielä Lauria myöhemmin tänään, jos hän jaksaa lähteä kanssani johonkin, tai sitten näemme vasta huomenna. Näin myös Tommin tänään pikaisesti, mutta olin niin kiireinen, etten jaksanut juosta hänen peräänsä, eikä minulla ollut edes energiaa alkaa selvittämään asioita juuri silloin. Hän ei kai nähnyt minua ja hyvä niin. Uskon kuitenkin, että hän ottaa yhteyttä pian.

Ulkona on pitkästä aikaa ihana ilma, joten ajattelin nyt lähteä keskustaan kävelemään ja mennä sieltä ehkäpä Lauria moikkaamaan. Jos tulen yöksi kotiin, kirjoittelen teille luultavasti vielä myöhemmin. Heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti