Sivut

torstai 10. lokakuuta 2013

Olet niin lähellä hetkeä, jolloin viimeinen biisi pannaan pyörimään

Tommilla on loistava suunnitelma, josta minun ei ollut ikinä tarkoitus saada tietää. Ja ovela minä tottakai sain tietää siitä jo paljon ennen sen toteutusta. En vielä tiedä, mitä aion tehdä, mutta annan Tommille takaisin täydellä mitalla. Paljastan tietäväni kaiken. Vaikka seuraukset olisivat minkälaiset, aion lopettaa tämän nyt tähän. Tämä päättyy ehkä likaisesti, mutta sille en voi enää tässä vaiheessa mitään. Olen niin vihainen, etten jaksa edes hillitä itseäni enää. Jos kaikki paljastuu Sallalle, paljastukoon. Otan sen riskin, se on sen arvoista. Haluan kostaa Tommille kaiken sen, mitä hän on minulle aiheuttanut. Enkä anna anteeksi enää ikinä.

Viimeinen pisara on nyt tippunut lasiin ja kohta koko lattia tulvii. Mutta minulla on kumisaappaat. Minä olen varautunut. Minä en uppoa, kellun pinnalla kuin keltainen kumiankka.

Ainut ongelmani vain on, etten saa Tommiin yhteyttä. Hän on ilmeisesti estänyt numeroni, mutta minkäpä sille mahtaa. Hänen suunnitelmansa mukaan hän ottaa minuun yhteyttä viikonlopun aikana, joten silloin viimeistään jotain tapahtuu. Saa nähdä kuinka hienosti hän on toimintansa organisoinut. En malta odottaa, että pääsen tuhoamaan hänet miljooniksi palasiksi kaikkien katsellessa ympärillä.

Varmistan, että kaikki Tommin läheiset saavat tietää, millainen hän on oikeasti. Minun huoran maineeni vastapainoksi hankin Tommille pettäjän maineen. Nauttikoon hän siitä. Pystyypähän ehkä vihdoin ymmärtämään muidenkin näkökulmia asioista.

Se kaksinaamainen paska tuhoaa kaiken edeltään ja nauttii siitä. Se ihminen ällöttää minua. Äärettömän paljon. Haluan näyttää hänelle pärjääväni ilman. Haluan, että sanani soivat hänen päässään ikuisesti. Ja haluan saada Sallan irti siitä valheen kierteestä.

Äärimmäisen vihainen ja sekava Ada kiittää ja kuittaa tältä päivältä ja yrittää nyt rauhoittua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti