Sivut

keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Sä olet ainutlaatuinen

Tässä tällaista positiivista juttua välillä kaiken sen valituksen sekaan. Olen söpöillyt Laurin kanssa puhelimessa koko päivän, koska emme ehtineet näkemään tänään. Kirjoitin sitten ajatuksissani kirjeen hänellekin. En toki ikinä aio lähettää sitä, mutta ihan omaksi ilokseni vain. Meillä menee hyvin ♥

Love<3

"Mä voisin kertoa, kuinka tuon sulle vaikka kuun taivaalta tai enemmänkin, mutta en kerro. En lupaa, koska en pysty siihen. Mutta yhden asian mä lupaan. Mä rakastan sua aidosti ja vilpittömästi. Mä teen sun eteen kaikkeni. Mä huolehdin, mä välitän. Mua kiinnostaa sun asiat. Mä herään keskellä yötä varmistaakseni, että oot päässy baarista kotiin. Mä kuuntelen, kun sulla on murheita. Mä valvon sun kanssa yömyöhään, vaikka mulla on aamulla aikainen herätys. Mä kävelen tunnin kaatosateessa päästäkseni sun luo. Mä rakastan.

Mutta mä olen myös vaikea. Mulla on menneisyys, joka vaikuttaa muhun vieläkin. Se kaikki menneisyydessä kokemani potkii päähän vieläkin silloin tällöin, mut mä kestän sen. Mä olen ärsyttävä ja näsäviisas. Mä liioittelen ja dramatisoin asioita. Mä kehittelen ongelmia pienistäkin asioista. Mä olen ylitunteellinen ja negatiivinen ihminen. Mä olen arka ja säikyn kosketusta. Mä en osaa puhua asioista.

Mut sä osaat nähdä jokaisen mun virheen vahvuutena. Sä halaat ja silität mua kun mä itken. Sä saat mut rauhoittumaan, kun mä panikoin. Sä istut mun päällä lattialla ja pidät mua ranteista, kun mä raivostun, etten mä satuttais itseäni. Sä naurat mun hölmöilyille. Mun hymy tarttuu suhun. Ja mä rakastan sitä. Mikään ei oo täydellistä, mut tää on ainakin aika lähellä sitä!"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti