Sivut

maanantai 14. lokakuuta 2013

Käänny ja kävele

Olen nähnyt Tommin tänään kahdesti, mutta kertaakaan en ole päässyt puhumaan hänen kanssaan. Alan ihan tosissani kyllästyä tähän leikkiin. Minulla ei ole minkäänlaista puhelinnumeroa, josta saisin hänet kiinni. Oven taakse en uskalla mennä, koska pelkään Sallan olevan siellä, enkä pysty kohtaamaan häntä. Mutta ei tämä voi ikuisesti näinkään jatkua, jotain täytyy tapahtua ja pian.

Lauristakaan en ota mitään selvää enää. Hän ei halua nähdä, mutta tekstaa silti kokoajan. Miksi?

Miehet ovat vaikeita. Ainakin nämä, joiden kanssa minä olen tekemisissä. En jaksa enää tätä jatkuvaa kaaosta pääni sisällä!

Huomenna minun on pakko tehdä jotain. Ja jos mikään muu ei auta, puhun Sallalle. Pyydän Tommin numeron ja jos hän ei sitä anna, kerron kaiken. Se ei ole enää minun vikani. Olen antanut niin monta mahdollisuutta, että nyt saa luvan riittää.

2 kommenttia:

  1. Hmm...et kyllä oikein voi syyttää Tommia stalkkaamisesta...olisiko tämä nyt viimein hänen yrityksensä todella lopettaa kaikki ja olla palaamatta vanhaan leikkiin ja sinä estät sen kiiruhtamalla heti perään?

    Eiköhän kumminkin kaikki olennainen ole sanottu, ja viimeiset kohtaamisennekin meni kohtalaisen hyvin. Mieti, millaisen kuvan haluat hänelle todella itsestäsi jättää vuosien päähän!

    VastaaPoista
  2. Olet varmastikin oikeassa. Toivon ainakin niin. Aion sittenkin vain antaa olla ja toivon, että hän tekee niin myös. Toivon, että hän ei aiheuta ongelmia minulle enää myöhemmin. Ja toivon, etten kadu päätöstäni. Kiitos kommentista :)

    VastaaPoista