Sivut

perjantai 27. syyskuuta 2013

I was trying to make the shit stop

"Sä rakastat sitä vielä", ne sanoo.
En mä rakasta.
Mä vihaan.
Mut oon riippuvainen.

Kuin alkoholisti euron hanoista,
Kuin nisti piristä,
Kuin tupakoitsija punasesta lämästä,
Mä oon riippuvainen susta.

Sä oot mun pakokeino,
Sä oot toinen maailma,
Sä oot toinen todellisuus,
Sä olet mun narnia.

Joitakin ajatuksia tämän päivän matematiikan tunnilta. Tommiin liittyen siis, jos joku ei ymmärtänyt. Kirjoitin myös Laurista, mutta lauseet ovat lähinnä irtonaisia ja sekavia, en saanut niistä koottua mitään kokonaista. Äsken kirjoitin kuitenkin jotain, epäselvää yhä, mutta tuollaisia ajatuksia päässäni pyörii nyt.
Kuin huomaamattani piirsin vihkooni tuon Tommi -jutun ympärille nuolia ja Lauriin liittyvien lauseiden ympärille sydämiä.

"Se on vaan laastari", ne sanoo.
Ei se oo.
Mä rakastan.
Mut se on vaikeeta.

Liian epävarmaa, 
Liian monimutkaista,
Liian ahdistavaa,
Mut silti niin täydellistä.

Sä olet mun elämä,
Sä olet mun unelma,
Tavoite ja tulevaisuus.
Sun eteen teen kaikkeni.


Tänään on vihdoin perjantai. Minulla ei yleensä ole viikonlopulle mitään suunnitelmia, eikä ole nytkään. Silti aina teen jotain ja silloin tällöin olen jopa niin kiireinen, etten ehdi edes kotona käymään. Tänä viikonloppuna ajattelin kuitenkin rauhoittua, hoitaa koulujuttuja ja ehkä tavata Lauria. Ken tietää toteutuuko suunnitelmani, mutta se nähdään myöhemmin.

Mukavaa perjantaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti