Sivut

lauantai 24. elokuuta 2013

How can I decide what's right?

Lauri ei ole vastannut vieläkään, enkä minä soittanut hänelle. Yksi viesti saa luvan riittää. Emme siis ole puhuneet tiistain jälkeen ja kaikki johtuu vain siitä hölmöstä pikku riidasta. Ahdistaa koko tilanne, ihan tyhmä juttu.

Tommista olen kuullut viimeeksi silloin lauantaina, kun hän kävi täällä. Hän kyllä lupasi soittaa tällä viikolla, mutta en usko, että hänestä kuuluu mitään taas pitkään aikaan. Enkä tiedä mitä teen, kun hän seuraavaksi ilmoittaa itsestään.

Kun hän viimeeksi kävi täällä, kaikki tunteet alkoivat taas uhkaavasti tulla takaisin, muistin taas kaiken uudelleen, enkä haluaisi luopua hänestä. Lauri on kuitenkin se, kenen eteen teen nyt töitä, mutta en tiedä onnistuuko se. Mitä jos Lauri päättää nyt, ettei haluakaan minua? Mitä jos ehdin hyvästellä Tommin sitä ennen? Tai mitä jos Lauri ei vain yksinkertaisesti vastaa minulle enää? En halua jättää sitäkin juttua kesken.

Miksi ihmissuhteeni päättyvät (tai no, "päättyvät") aina näin? Kaikki jää epäselväksi, eikä asioista puhuta enää ikinä. Mieleen jää pyörimään vain kysymyksiä ja pahaa oloa. Ei se ole oikein. Ei se tunnu hyvältä ja se häiritsee minua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti