Sivut

sunnuntai 25. elokuuta 2013

Aloitin uuden elämän, sulla ei oo siinä paikkaa, ei tehtävää

Miten yksi ihminen voi muuttaa mielialan hetkessä surkeasta loistavaksi?

Lauri soitti, tuli hakemaan minut, kävimme syömässä ja menimme heille. Parasta seksiä pitkään aikaan, halailua ja läheisyyttä. Rakastan.  Puhuimme pitkästä aikaa myös vakavamminkin, emmekä vain vitsailleet kokoajan. Vihdoin sain selville, missä me oikeasti menemme ja mikä on suhteemme tilanne.

"Kyllä mä olen onnekas, kun mulla on tuollainen tyttöystävä kun sä olet" ♥

Muiden kanssa ei tehdä mitään, ollaan vain toistemme omat. Kai tätä voi seurusteluksi sanoa. Pakahdun onnesta!

Aina kun luulen kaiken menevän huonosti, kaikki muuttuu paremmaksi. Nyt koko tilanne on jotenkin paljon selkeämpi kuin pitkään aikaan. Tommin suljen pois mielestäni, olen nyt vain ja ainoastaan Laurin.

Yöksi minun oli kuitenkin pakko tulla kotiin, koska aamulla on aikainen herätys. En vain millään saa unta, olen niin onnellinen ♥


2 kommenttia: