Sivut

sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

Siit lähetään, mihin päädytään

Yöllä en saanut unta, koska kaikki ajatukset vain pyörivät mielessä. Juuri kun olin nukahtamassa, sain viestin. Lauri kyseli kuulumisia ja loppujen lopuksi tekstasimme pari tuntia, kunnes minun oli pakko käydä nukkumaan. Puhuimme niitä näitä, emme mitään kovin vakavaa. En oikeastaan tiedä, että missä mennään, mutta en halua olla liian ahdisteleva. Hyvä alku ainakin.

Tämän päivän olen viettänyt töissä ja samanlaisia tulevat olemaan seuraavat pari päivää. Onnistuin vihdoin saamaan sen kauan kaivatun työpaikan, tuurauksia tosin, mutta silti. Keskityn nyt täysillä töihin, kun niitä kerrankin on ja kaikki muu tulee vasta sen jälkeen. Lauri ilmeisesti kaipaa aikaa, joten nyt hän sitä saa. On minulla kyllä illat vapaana, mutta emme ole puhuneet tapaamisesta vielä mitään.

Pelkään vain, että Lauri löytää jo uuden, jos en toimi. Mutta en kuitenkaan halua olla liian tunkeileva. Vaikeaa...

3 kommenttia:

  1. Onnea työpaikasta! Tuurauksetkin auttavat elämässä eteenpäin. :) Musta tuntuu et kyllä sä ja toi Lauri päädytte yhteen. Tai jos ette, niin ehkä hänen avullaan löydät itsestäsi uusia hyviä puolia ja ymmärrät miten paljon parempi on olla "ykkönen".;)

    VastaaPoista
  2. Onneksi olkoon siitä työpaikasta! :) kun sä keskityt siihen hyvin niin ne näkee että sussa on sisua siihen!<3 Tiesin että saat puhuttuu Laurin kanssa ja toi on hyvä alku. Luulen että se Lauri ei ottaiskaa ketää muuta tällä hetkellä, ihan varmaa seki on helpottunu ja onnellinen että saitte vähän puhuttuu! Kyllä se varmaa aikaa vielä vie, mutta kyllä kaikki järjestyy niin kuin näet:) ja kuten sanoin ennen: aika parantaa haavat. Tsemppii työhön!:)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Kiitos! Lauri on parasta mitä minulle on pitkästä aikaa tapahtunut, mutta en tiedä johtaako tämä mihinkään, toivottavasti :)

    Bea: Kiitos <3 Lauri ainakin sanoi miettineensä minua paljon, joten ehkä hänkin haluaa vielä yrittää :)

    VastaaPoista