Sivut

perjantai 21. kesäkuuta 2013

Rakkauden jälkeen

Jos kaadut katuojaa,
en juokse sua pois nostamaan
Jos mua joku riepottaa,
käännät pään, et ole huomaavinaan

Jälkeenpäin
Kummatkin huolehtii vain itsestään
Jälkeenpäin
Kurkottaa puukkoa pois selästään

Ei kummankaan elämään,
toinen voi puuttua mitenkään
Jos se on päivänselvää,
miks susta unia vielä nään?

Miks mä niitä nään?
Sä tuut niihin hymyilemään,
nukkuvaa peittelemään
Miksi mä niitä nään?

Jälkeenpäin
Kummatkin huolehtii vain itsestään
Jälkeenpäin
Kurkottaa puukkoa pois selästään

Jälkeenpäin
Kummatkin huolehtii vain itsestään
Jälkeenpäin
Tietenkin voi hyvin, kun kysytään

Kummatkin harhailee
Kummatkin kylmenee
Kummatkin jää pimeyteen
Ja toisiaan aattelee

Jälkeenpäin
Kummatkin huolehtii vain itsestään
Jälkeenpäin
Kurkottaa puukkoa pois selästään

Jälkeenpäin
Kummatkin huolehtii vain itsestään
Jälkeenpäin
Tietenkin voi hyvin, kun kysytään


Haloo Helsinki! - Rakkauden jälkeen


Näin unta Tommista. Ei ollut ensimmäinen kerta, eikä varmasti viimeinenkään. Olin unissani raapinut käteni verille, joten jo se kertoo, ettei kyseessä ollut mikään mukava uni. Miksi alitajunnan täytyy muistuttaa minua Tommista kokoajan? Se ei ainakaan helpota asioita yhtään!

En tiedä, soittaako Tommi enää ikinä, enkä edes tiedä haluanko hänen soittavan. Jos hän kertoo Sallalle, voin vielä harkita, mutta muuten en todellakaan.

Lauri ei ole edelleenkään vastannut minulle mitään ja hän on ilmeisesti myös juhannuksen yksin. Olisi ollut kivaa viettää se hänen kanssaan, mutta en halua tunkeilla. Annan hänelle nyt aikaa, enkä ota yhteyttä.

Istun kotona ja kuuntelen musiikkia. Myöhemmin varmasti menen vielä kävelemään kaupungille ja kuluttamaan aikaa, ihan hyvä juhannus sinänsä. Ihan kuin kaikki muutkin päivät.

3 kommenttia:

  1. Ehkä juuri tuo "en halua häiritä" saa nuut miettimään, kiinnostaako sinua..

    VastaaPoista
  2. Viimeisin viestini Laurille loppuu kutakuinkin näin:

    "Mä haluaisin tosissani yrittää sun kanssa, mut mitä sä haluat?"

    Ja siihen en ole saanut vastausta, joten luulisin, että hänelle on selvää, että minua kiinnostaa, mutta hän vain ei tiedä mitä itse haluaa...

    VastaaPoista