Sivut

sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Ole hetki niin kuin huomista ei olisikaan

Laurin kanssa olen tekstaillut koko päivän ja huomenna ilmeisesti näemme. En tiedä mitä herralla oli mielessä, mutta sovimme, että soitan kahdelta. Olen niin onnellinen, että minulla on hänet. Ehkä tästä tulee oikeasti jotain. Kesäromanssi varmasti ainakin, en sitten muusta tiedä.

Tommi on myös ollut Sallan kanssa koko päivän. Ei hän ole minuun ottanut mitään yhteyttä vieläkään, ehkä ihan hyvä niin. Sattumalta vain näin Tommin auton Sallan talon edessä, joten siellä hän on.

En ymmärrä, miten Tommi pystyy siihen. Ties vaikka hän jo olisi etsinyt jonkun uuden tilalleni, eihän sitä ikinä tiedä. Minä en kuitenkaan siihen ihmiseen enää sekaannu ainakaan enempää kuin ystävänä. En tarvitse häntä. Pärjään ilmankin.

Olen onnistunut keräämään lähelleni ihmisiä, joita ilman en pärjäisi. Pari ystävää ja Laurin. Perheeni kanssa välit ovat ihan kohtalaiset ja aamulla lupasinkin mennä moikkaamaan pikkuveljeäni. Hän on yksi tärkeimmistä. Liian harvoin muistan kiittää läheisiäni tuesta. Se on korvaamatonta ja jo lyhyt tapaaminen, puhelu tai tekstiviesti piristää mieltäni todella paljon. Myös te kaikki siellä ruudun toisella puolella olette korvaamattomia. Kiitos <3

Mukavaa sunnuntaita teille!

2 kommenttia: