Sivut

torstai 20. kesäkuuta 2013

Mustako tuli tää, joka ei tunne ees häpeää? Se jolla kestää pää sitten kun kaikki tää leviää?

Laurin kanssa tämä juttu on edelleen vähän kesken, mutta eiköhän tämä saada sovittua. Nyt ainakin tuntuu siltä.

Eilen illalla päätin lähteä ystäväni kanssa piknikille ja menimme kauppaan ostamaan eväitä. Kävelimme kulman takaa kaupan ovelle ja samaan aikaan toisesta suunnasta tulivat Salla ja Tommi.
"Voi vittu, toi lehmä."
Salla se osaa aina olla yhtä ystävällinen.
Salla otti Tommia hihasta ja he kääntyivät ympäri ja lähtivät pois. Tommi tuijotti minua pitkään, tosi pitkään.

Emme siis mahdu enää edes samaan kauppaan. Eipähän ole minun menetykseni. Minä pääsin kauppaan ja sain sen, mitä menin ostamaankin.

Piknik oli loistava, seura samoin <3

4 kommenttia:

  1. Salla taitaa olla aika epävarma itsestään? Vain epävarmat ihmiset käyttäytyvät noin. Älä välitä.. Kateellisten panettelua. En vain ymmärrä, miksi ihmiset eivät osaa elää itsensä kanssa tasapainoisesti.

    VastaaPoista
  2. Salla esittää todella itsevarmaa, mutta luulisin, että todellisuus on toinen.

    Ennen Sallan sanat tuntuivat pahalta, mutta olen oppinut elämään niiden kanssa, eivätkä ne tunnu enää oikeastaan miltään.

    Ja kaikki nuo haukut saan siis sen takia, että puhuin Tommille - ei hän tiedä mistään muusta.

    VastaaPoista
  3. salla on itse aiheuttanut tuon... Hän itse on mustis, mikä ajaa tommin siihen, että hän salaa tapaa muita, mikä taas johtaa siihen, että tommi pettää. Olen itse nähnyt saman omin silmin

    VastaaPoista
  4. Sitä mieltä minäkin olen, että kaikki on pohjimmiltaan Sallan syytä, mutta en voi sitä sanoa ääneen. Sallahan on periaatteessa se uhri, se, joka ei ole tehnyt mitään väärää.

    VastaaPoista