Sivut

maanantai 20. toukokuuta 2013

Vaikka me ollaankin kolmestaan, on salaisuus vain kahdella

Tommi soitti yöllä. Baarista, humalassa.

"Mulla tuli ikävä sua."

"Eli suomeks sanottuna sä haluat seksiä?"

"No ei siinäkään mitään vikaa olis, mut mulla tuli ihan oikeekin ikävä"

"Okei. Mullakin on ikävä sua. Milloin me nähdään?"

"Mulla on tiistaina työhaastattelu. Ajattelin, etten välttämättä haluais lähteä täältä ni hain yhtä toistakin paikkaa."

"Aijaa, kiva."

"Mut nähdään tässä joku päivä, mä rakastan sua."

"Mäkin sua. Soita mulle kun sulla on aikaa."

Ihmettelin, ettei herra tullut yöllä käymään. Olisi minullekkin seksi kelvannut, mutta hän päätti juoda itsensä känniin ja mennä kotiin nukkumaan. Tai ehkä hän löysi parempaa seuraa. Ei, en usko. Ei hän olisi nähnyt vaivaa etsiäkseen naista eikä Salla siellä ollut, sen tiedän.

Puhuimme myös yhdestä Tommin ystävästä, joka pettää kuulemma avovaimoaan. No, heitin sitten Tommille että hänellähän se on varaa syyllistää toisia pettämisestä. "Ai mitenniin? En mä ole Sallaa pettänyt!" Aloin nauraa niin paljon, että Tommia alkoi jo ärsyttää. "Hei, en mä sitä petä! Uskothan sä mua?"

Voi että, kyllä miehet osaa sitten olla tyhmiä. "Entäs mä? Mitäs tää meidän homma sitten on, jos ei pettämistä?" Mies meni niin hiljaiseksi, että aloin nauraa vielä enemmän. "Vittuiletsä mulle? Ei tätä lasketa. Mitään, mikä tapahtuu sun kämpän seinien sisäpuolella, ei lasketa."

"No, entäs kaikki mitä tapahtuu mun kämpän ulkopuolella? Sun kämpässä esimerkiks?" 

"Älä vittuile mulle jooko. Mä oon niin humalassa, etten osaa puolustautua enää."

"Voi pikku Tommia, etkö sä keksi enää mitään,  mitä voisit sanoa? Pettämistä tää on. Sä oot pettäjä."

Tästä Tommi taisi vähän suuttua, mutta ihan aiheestahan minä sanoin. Puhuimme kuitenkin kaikkea muuta vielä sen jälkeen, eikä hän kovin vihainen ollut. Hänestä ei kuitenkaan ole kuulunut mitään yön jälkeen, mutta kyllä hän soittaa ennemmin tai myöhemmin... Viimeistään silloin kun haluaa seksiä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti