Sivut

maanantai 20. toukokuuta 2013

Sen jonka saa, sen hylkää ja unohtaa. Mutta sitä, jota ei saa, aina rakastaa

Salla on Tommilla. Heillä menee siis ilmeisesti taas hyvin, koska melko läheisissä tunnelmissa he olivat kuulemma menneet ovesta sisään.

Kyllä se tuntuu pahalta kuulla, että he liikkuvat jossain yhdessä, vaikka tiedänkin niin tapahtuvan. He seurustelevat, joten ei ole mikään ihme, että he myös liikkuvat yhdessä, mutta en vain halua ajatella sitä. Haluan kuvitella Tommin olevan vain minun ja ne hetket, jolloin en ole Tommin kanssa, yritän ajatella, ettei häntä ole olemassa. Kaikki on minulle helpompaa niin.

Onneksi en näe heitä yhdessä kovin usein ja Tommiltakin kuulen vain ne huonot hetket, joita heillä on. En kestäisi nähdä sitä, miten rakastamani mies rakastaa myös toista naista.


Kyllä minä mielummin olisin miehen ainoa, enkä toinen vaihtoehto. Niin ei vain nyt ole, eikä minulla ole ketään muuta, kenet nyt haluaisin kuin Tommi, joten tyydyn tähän tilanteeseen. Ei tämä silti voi kauaa näin jatkua. Tämä olisi ollut helppoa lopettaa jo ennen kuin se ehti alkaakkaan, mutta en hyppää pois kyydistä nyt. Kaikki on mennyt jo liian pitkälle, minulla on liikaa tunteita. En vain voi jättää tätä tähän. Taistelen sen edestä, minkä todella haluan.

Ahdistaa. Ihan liikaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti