Sivut

sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Mä pelkään saatanasti et kaikki menee pielee, halusin olla sun vieres, mut en haluu sua mun vieree

Tommi on ollut töissä tänään koko päivän ja on siellä edelleen. Ei hän ole soittanut mitään perjantain jälkeen, mutta ymmärrän kyllä, koska hän tekee todella paljon töitä tällä hetkellä. Eikä minulla ole tapana roikkua hänessä ja soitella perään. Soittakoon kun soittaa, minä en soita. Salla aina soittelee hänen peräänsä ja pommittaa jatkuvasti viesteillä ja tiedän Tommin vihaavan sitä, joten minä en tee niin. Ottakoon herra yhteyttä silloin kun itse haluaa, minä en hänen perässään enää juokse.



Aion nyt keskittyä kouluun ja jopa käydä siellä. Jos Tommi soittaa tai tulee käymään, niin tulkoon, mutta minä en kuluta enää yhtään enempää aikaa odottamiseen. Rakastan Tommia yhä, ihan yhtä paljon kuin ennenkin, mutta en vain halua heittää aikaa hukkaan. Yritän nyt keskittyä ihan tosissani muihinkin asioihin, kuin Tommiin. Saa nähdä miten hyvin onnistun, mutta aion ainakin yrittää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti