Sivut

perjantai 24. toukokuuta 2013

Peiton käärin rullaksi, sen asettelen viereeni, kuvittelen että siinä oot

Tommi soitti yöllä.
"Mä lähden käymään yhdellä kaverilla tossa parin sadan kilsan päässä, tuun huomenna illalla, soitan kun oon kotona. Oot rakas."
Kenelle kaverille hän keskellä yötä lähti, miksi ja minne? No jaa, ehkä hän oikeasti meni kaverilleen. Siitä taas en tiedä, että soittaako hän tänään vai ei. Saa nähdä, minä odotan.

Eipä oikeastaan muuta kerrottavaa nyt. Mitään ei tapahdu, istun kotona tekemättä mitään. Ystävät olisivat ihan kivoja. Tai Tommi. Täällä minä olen. Itseni kanssa.

Sain eilisen postauksen kommenteissa erään lukuvinkin ja aion lukea kyseisen kirjan kunhan ehdin. Olisiko teillä muilla mitään lukuvinkkejä? Myös hyviä biisejä ottaisin ilomielin vastaan. Piristäkäähän minun perjantaita ja vinkkailkaa jotain! 

3 kommenttia:

  1. Ei ole kovin tunnettu laulaja, mutta luulen että voisi sopia tilanteeseen.
    Tsemppiä kovasti, jaksa taistella, itse ainakin yritän! <3
    http://www.youtube.com/watch?v=OOfBwSYvIic

    VastaaPoista
  2. itse oon tän päivän kuunnellut mads langer - heartquake ♥

    VastaaPoista
  3. Oi kiitos teille molemmille!

    Jotenkin tykkään aina kauheasti näistä, mitä te ihanat minulle linkkaatte. Kai minulla vain on niin laaja musiikkimaku. Kiitos :)

    VastaaPoista