Sivut

keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Hän osas sisään tulla, minä päästin. Olen syyllinen saman verran kuin on hänkin

Heti tähän alkuun kiitos kaikille kommentoineille ja pahoittelut siitä sähläyksestä noiden kommenttien kanssa. Tosiaan, ensin luulin poistaneeni yhden kommentin vahingossa ja kun aloin etsiä sitä, löysin roskapostilaatikosta pari muutakin kommenttia, jotka ovat sinne pompanneet, vaikkei ollut tarkoitus. Mitään kommentteja en poista, vaan kaikki julkaistaan, joten ilmoitelkaahan toki jos jostain syystä juuri teidän kommentti ei ilmesty kommenttiboxiin!

Tänään on siis vihdoin se päivä, kun näen Tommin. Hän tulee puolilta öin hakemaan minua, saa nähdä mihin menemme. Tommi soitti minulle jo aiemmin ja varmisti vielä, että pääsen tulemaan. Hänellä oli ihan outoja juttuja, vihjaili kokoajan Sallasta jotain ja sain sellaisen käsityksen, että he olisivat taas yhdessä, mutta en tiedä. Voi olla, että olen vain vainoharhainen. Minulla oli kiire, joten en siinä alkanut sen enempää udella, selvitän sen sitten illalla, samoin kuin sen Sallan raskausväitteenkin.

Voi olla, että päivittelen vielä yöllä kun tulen kotiin tai sitten huomenissa. Nähdään taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti