Sivut

maanantai 8. huhtikuuta 2013

Paljastuksia

Tommista ei ole vieläkään kuulunut mitään, enkä tiedä kauanko vielä jaksan odottaa. Hän lupasi soittaa viimeistään tänään, joten jos soittoa ei kuulu, tuskin odotan enää yhtään kauempaa. Mutta mitä jos päätän erota? Miten sen teen?
Olen miettinyt, että kerronko Sallalle kaiken, jos päätän erota Tommista, vaiko en. Olen tullut siihen lopputulokseen, että kerron. Vaikka se aluksi satuttaakin Sallaa, niin pidemmän päälle on parempi kuulla totuus heti, kuin elää valheessa.
Ajattelin, että soittaisin ensin Tommille ja kysyisin, että mitä tapahtuu Sallan ja hänen välillä ja että jatkammeko me yhä normaalisti. Sitten kerron, etten halua enää jatkaa. Että olen väsynyt odottamiseen ja tyhjiin lupauksiin. Että olen väsynyt tekosyihin ja pettymyksiin. Sen jälkeen etsisin Sallan käsiini ja antaisin hänelle kirjeen. Kirjeen, johon olen kirjoittanut alusta loppuun asti kaiken siitä, mitä tapahtui ja laittanut liitteeksi kuvat Tommin ja minun keskusteluista, niin facebookissa kuin tekstiviestilläkin ja loppuun vielä puhelimeni lokitiedot, joista näkyy miten paljon Tommi minulle aioinaan soitteli.
Tiedän, että Salla tulee vihaamaan minua vielä enemmän kuin nyt, mutta niin aion silti tehdä, jos ero tuntuu ainoalta ratkaisulta.
En kuitenkaan tee hätiköityjä päätöksiä, vaan mietin vielä.
Palaillaan myöhemmin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti