Sivut

torstai 3. marraskuuta 2016

3.11.2016

Mä olin treffeillä tänään. En millään pikapano -treffeillä, vaan syödään-hienossa-ravintolassa-ja-kävellään-käsikkäin -treffeillä. Halattiin heipaksi ja juteltiin puhelimessa vielä myöhemmin. Treffiseura vain on ongelma, vanha tuttu, muidenkin kuin minun tuttu. Kiellettyä aluetta niin sanotusti. Mulla on muutamakin mies kierroksessa, muttei mitään vakavaa. Niin paljon vientiä, että nostaa itsetuntoa mukavasti. Kaikki heistä kuitenkin tietävät, että mun ainoa rakkauden kohde on tuo pian yksi vuotias, eikä siihen asiaan ole tulossa muutosta lähiaikoina.

Mulla on suunnitelmissa laittaa kaikki uusiksi. Hitaasti ja rauhassa, mutta aivan kokonaan. Alkaen elintavoista ja rutiineista, paikkakunnasta ja lopulta myös ihmissuhteista. Nyt on korkea aika.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti