Sivut

perjantai 26. kesäkuuta 2015

Oven avaan, en henkeä saa

Monille ihmisille on tullut viime aikoina yllätyksenä, että mä en oikeasti olekaan kiltti loputtomuuksiin asti. Mulla on pitkä pinna joo, mutta kun se loppuu, se loppuu todenteolla. Mä en todellakaan ota paskaa niskaan asioista, joista mä en yksin ole vastuussa tai joihin mä olen täysin syytön. Monet vain viimeiseen asti tahtovat uskoa, että mua voi syyttää aina ja kaikesta.

Lisäks meillä on meneillään suuremman luokan riita lapsen huoltajuudesta, nimestä, uskonnosta ja tulevaisuuden rahajärjestelyistä. Mä tiedän, että mulla on paras ratkaisu asioihin, ei pelkästään mun, vaan kaikkien kannalta, mutta mua ei tahdota kuunnella.

Kaikki on periaatteessa hyvin, mutta ihmiset tuntuvat tahallaan vaikeuttavan asioita ja aiheuttavan mulle stressiä. Mua väsyttää jo valmiiksi aivan tarpeeksi paljon, en mä kaipaa yhtään enempää rasitusta enää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti