Sivut

maanantai 26. tammikuuta 2015

The pain sets in and I don't cry

Joo, kuten mä eilen sanoinkin, yhdessä ollaan taas Laurin kanssa. Kaksi muutakin kiinnostunutta pyörii kyllä kuvioissa, mutta mä typerä valitsen Laurin kaikista niistä pettymyksistä huolimatta. On jotenkin vain paljon helpompaa palata tuttuun ja turvalliseen, kuin hypätä uuteen. Ja sitä paitsi, mä en halua pilata ystävyyssuhteita ihastumalla.

Heti, kun Lauri palasi kuvioihin, palasivat myös päihteet. Mä olen ollut viime päivät niin sekaisin, etten ole tiennyt edes omaa nimeäni tai asuinpaikkaani. Vasta eilen mä havahduin, kun Tommi soitti mulle ja avautui suhdekriisistään.

Nyt mä makaan hirveissä oloissa yksin Laurin kämpillä. Herra huitelee taas ties missä ties kenen kanssa. Viikonloppukin me vietettiin eri sijainneissa ja hän oli kuulemma naisten kanssa iltaa viettämässä. Mutta ei sillä, niin mäkin olin miesten kanssa. Mun luottamukseni Lauria kohtaan alkaa vain olla niin heikkoa, että epäilen jokaista hänen liikettään.

Mut hei, en mä tiedä paremmasta. Mä hyväksyn tän, koska mä en jaksa tehdä töitä asioiden eteen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti