Sivut

perjantai 26. joulukuuta 2014

I tried

Pakko yrittää. Pakko. PAKKO. Mulla on niin huono omatunto koko blogista ja niin paljon kerrottavaa. Mut mä en vaan oo pystynyt. Ja mitäpä sitä väkisin paskaa jauhamaan, jauhetaan kun on jauhettavaa.


Tässä mä istun ties monettako viikkoa putkeen samassa huumeluolassa, nautin olostani ja kaljasta. Tänään täytyis kai mennä suihkuun käymään ja hakemaan puhtaita vaatteita. Mä olen ollut kotona viimeeksi viikko sitten. Joulu oli ja meni, ei edes oikeastaan tuntunut joululta. Samaa paskaa päivästä toiseen.


Mulla ja Laurilla menee kai hyvin. Tai sanoin mä eilen humalassa, että kaikki on mennyt päin vittua intin loppumisesta asti. Mut en mä nyt tiedä. Yhdessä ollaan oltu kokoajan, siis KOKOAJAN. Huudettu kun tekee mieli ja pussattu anteeks pyynnöksi.


Koulusta mä en oikein tiedä. Ei ole tullut ihan liiaksi niillä suunnin liikuttua. Pakko se on yrittää loppuun saada, mut heikolta näyttää.


Sinnittelen paskan keskellä päihteiden ja uusien tuttavuuksien avulla, yritän erottaa päivät toisistaan ja muistaa syödäkin toisinaan. Tämä nyt vain oli tällainen heikko pikapäivitys, mä lupaan panostaa kunhan pääsen takaisin kotiin joskus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti