Sivut

keskiviikko 8. lokakuuta 2014

Joku vaihtaa öisin lähikauppojemme nimiä

Että joo. Just tätä mä toivoin. Just nimenomaan tällaista päivää mä odotin eilen, kun kävin nukkumaan. NOT.

Keskiviikko, kaatamalla vettä ja jonkin asteinen vesivahinko yläkerrassa. Ei sillä, että yläkerran kämpän ongelmat mua liiemmin liikuttaisi, kun ei vesi kuitenkaan tänne asti päässyt valumaan, mutta se moottorisahan ääni. Ihan tosissaan. Siellä on aamu viidestä lähtien pistetty seinää palasiksi milloin milläkin laitteella, enkä mä tosiaan ole saanut välttyä siltä meteliltä. Onneks on korvatulppia, jotka edes vähän vaimentaa tätä mekkalaa.

Mä jopa innostuin lähtemään kouluun, kun ei enää pää kestänyt jatkuvaa pärinää ja kolketta. Täällä sitä kuitenkin ollaan taas, eikä mekkala oo ainakaan hiljentymään päin.

Tommin tyttöystävä soitti tänään mulle ja kysyi, että tahtoisinko mä lähteä vauvanvaateostoksille seuraksi. Joo ei kiitos.
"Mä olen vähän kipeänä tässä just."
En mä oikein tiedä mikä tää mun asenne koko asiaa kohtaan on, täytyis kai vaan oppia suhtautumaan siihen jotenkin vähän aikuisemmalla tavalla. Tai ylipäätään suhtautua siihen jotenkin, eikä vain paeta todellisuutta. Vauva se on, eikä läskimaha. Vaikka ei sillä onneks vielä mitään supervatsaa ole, mä ehkä sekoan kun mä näen oikean vauvamahan ja yhdistän Tommin sen aiheuttajaksi.

Mun rakkaani tulee intistä taas ylihuomenna, mihin tää aika oikein katoaa? No, ihan hyvä vaan, että katoaa. Sais kadota nopeamminkin vielä. Viikonlopusta mä en oikein vain tiedä, mulla olis lauantaille vähän ohjelmaa ja Lauri sanoi suunnitelleensa perjantaille jotain omia juttuja. Kyllä mä muuten olen oppinut jo selviämään viikot yksin, mutta mua ottaa vieläkin päähän tää, että kokoajan saa järjestellä ja aikatauluttaa. Tulevanakin viikonloppuna meillä olis periaatteessa vaan sunnuntaina aamulla aikaa nähdä, jos jompikumpi ei muuta suunnitelmiaan. Yleensä se vielä olen mä, joka peruu tapaamisensa tai yöunensa. Mulla on aikaa hoitaa ne jutut arkenakin, mutta Laurilla ei ole.

TJ72 ja mua pelottaa. En mä muista millaista elämä oli ennen inttiä, enkä mä varsinkaan tiedä, millaista se tulee olemaan sen jälkeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti