Sivut

perjantai 19. syyskuuta 2014

Viikon positiiviset 1

Tidididiiii (okei, kuvittele jokin hieno fanfaari tähän kohtaan) saanko esitellä, viikon positiiviset! Tää on joku mun äkkipikainen älynväläys, jonka mä sain eilisistä kommenteista. Mä yritän tehdä tästä joka perjantaisen tavan ja listata kuluneelta viikolta joitakin mieleen jääneitä hyviä juttuja. Mä lisään myös tunnisteisiin 'viikon positiiviset', josta nämä kaikki sitten löytyy tulevaisuudessa. Pidemmittä puheitta, aloitetaan.

♥ Ylioppilaskirjoitukset sujuivat ainakin omasta mielestäni kohtalaisen hyvin
♥ Ulkona oli aurinkoista miltei kokoajan
♥ Juttelin vanhan tuttavan kanssa
♥ Ja äidin kanssa
♥ Minulle tarjottiin ilmainen ryyppyilta
♥ Ostin uuden paidan ja se oli alennuksessa
♥ Lauri soitti miltei joka päivä
♥ Minua pyydettiin pariksi historian tunnilla
♥ Leikkasin hiuksiani ja pidän niistä
♥ Sain hoidettua muutaman virastoasian pois alta
♥ Näin pikkuveljeäni pikaisesti
♥ Kokkasin pitkästä aikaa
♥ Vietin aikaa Tommin kanssa
♥ Nukuin paremmin, kuin viime viikolla
♥ Sain vihdoin uuden pariston rannekellooni

Siinäpä nyt muutama, mitä tuli pikaisesti mieleen. Mitä te olette mieltä tällaisista postauksista? Ihan tyhmää, vai ihan jees?

4 kommenttia:

  1. Musta tää oli kiva:) kiitos Ada, toivottavasti muutkin tykkäs! ♡

    VastaaPoista
  2. Mielestäni ihan mahtava idea ja luulen, että piristää myös sinua! Kiva nähdä, miten paljon olet saanut aikaiseksi :)

    VastaaPoista