Sivut

keskiviikko 3. syyskuuta 2014

Rikosrekis-vitun-teri

Mulla on viime aikoina ollut meneillään melko paljon kaikkea, mistä mä en ole täällä voinut puhua. Riski anonyymiyden menettämiseen oli liian suuri, enkä mä tahdo ottaa sitä riskiä. Nyt mä kuitenkin voin valottaa teille menneiden viikkojen - kuukausien tapahtumia hieman. Mä toivon, että jos sä edes luulet tunnistavasi mut, niin pidät asian omana tietonasi. Tää blogi on mun henkireikä, mä tarvitsen tätä blogia. Anonyymiys on ainoa mahdollinen vaihtoehto, jos mun henkilöllisyyteni tulee ilmi, en mä voi enää jatkaa. Toivon siis, että jokainen teistä kunnioittaa mun toivetta ja pitää mahdolliset tietonsa itsellään. Niitä ei tarvitse kertoa edes mulle.

Täällä käydään oikeutta. Kaikki menneet asiat on kaivettu esiin taas uudelleen, Sallan toiveesta. Mut on vedetty mukaan tähän juttuun, vaikka mä viimeiseen asti toivoin, ettei mun tarvitsisi sekaantua siihen. Nyt kuitenkin alkaa vaikuttaa siltä, että suurimmissa ongelmissa on henkilö, joka itse aloitti koko sotkun, Salla. Oikeudessa ollaan oltu jo yhden kerran, mutta tuomiota ei ole edelleenkään kenelläkään. Ei siitä kuitenkaan sen enempää, kaikki on yhtä suurta kysymysmerkkiä vielä.

Mun pää on sekaisin. Ajatukset pomppii sinne ja tänne, stressin määrä on valtava. Ylioppilaskirjoitukset painaa päälle, ihmissuhteet ovat kaaoksessa ja tulevaisuus musta. Silti mä jotenkin kaiken tän keskellä jaksan uskoa, että ehkä mä vielä selviän hengissä tästä.

Blogissa on hiljaista. Ketään ei kiinnosta, kukaan ei jaksa kommentoida. Sisältö on tyhjää, mä olen tyhjä. Yrittäkää ymmärtää, mä teen kyllä mun parhaani. Mä en vain just nyt pysty tän parempaan.

7 kommenttia:

  1. Ei sun tarvi pystykkään... Ja ihan oikeesti kaikki pitää sit ne tiedot Adasta itellään, jos joku niistä ilmottelis, ni se ois kyllä röyhkeyden huippu! Voimia sulle Ada, kaikki selviää<3
    Bea

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kokoajan pieni pelko, että joku päivä mun nimeä huudellaan ympäriinsä. Tuskin kuitenkaan, olen kai vain vainoharhainen.

      Kiitos taas kerran tsempeistä <3

      Poista
  2. Totta helkkarissa sä selviät tosta kaikesta hengissä, koska sä oot vahva ja saat apua! Vaikka sen kaiken paskan tonkiminen psykologin kanssa ottaa varmasti välillä koville, niin lopulta se on sulle hyväksi; asiat selkenee sun päässäs. Ja kyllä noi hommat oikeudessakin lopulta selviää, usko mua. Ps: Ollanhan me lukijat täällä, vaikka ei ihan joka kerran kommentoidakaan... :)

    VastaaPoista
  3. Joo, ja ton äskeisen kirjoitti siis vanhus, jolla taitaa jo olla dementia-a-a, koska nimimerkkikin unohtui :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä usein tunnistan vakiokommentoijat ilman nimimerkkiäkin, mutta hyvä se on siihen lisätä :)

      Mä en osaa edes kuvailla sitä, kuinka tärkeää teidän tsemppi on mulle. Kiitos <3

      Poista
  4. Täällä ollaan muru, tukena ja turvana, aina ja ikuisesti!<3 Nia

    VastaaPoista