Sivut

keskiviikko 17. syyskuuta 2014

Älä enää välitä, ikkunat paskaks

Taas mua heitellään sinne ja tänne. Mikään ei ole pysyvää, ei edes apu. Ihan sama. Ei se haittaa. Ei mikään koskaan. En mä jaksa välittää enää.

Mulla on tyhjä olo. Ainoa asia, joka tänään herätti mussa edes jotain tunteita, oli puhelu Laurilta. Se tulee ylihuomenna kotiin. Mä en malta odottaa. Pian mä saan taas olla lähellä, haistaa tutun ja turvallisen tuoksun, parhaan tuoksun maailmassa. Saan kuulla hengityksen ja tuntea sydämen sykkeen. Siinä vain on niin hirmu hyvä olla. Parempi kuin missään koskaan. Parempi kuin tässä kylmässä yksiössä betoniseinien keskellä. Vain kellon tikitys ja minä. Mä voin ihan kuulla veren kohisevan mun suonissa, niin hiljaista täällä on. Ja se tekee mut hulluksi.

Mä en oikein saa mitään irti tästä elämästä just nyt. Ei oo mitään, mitä kertoa teille. Mä saan kasoittain negatiivista palautetta, mutten parannusehdotuksia. Mitä te tahtoisitte lukea? Sanokaa edes jotain, jooko?

6 kommenttia:

  1. Mä haluun lukee just tällästä, aitoa tekstiä, ei mitään sievennyksiä. Mitä sä ajattelet, miten sulla menee. Täällä ollaan<3 voimia!!
    Bea

    VastaaPoista
  2. Mä tykkään sun blogista, luenhan tätä edelleen. Mutta musta sä et enää panosta tähän yhtä paljon. Postauksen on lyhyitä tynkiä ja aika paljon jauhaa samaa :/

    Mulla olis idea, tavallaan haaste:) kirjota kerran viikossa kunnon postaus jostain POSITIIVISESTA asiasta sun elämässä. Eikä aina Laurista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ask.fm:ssä mä vastasinkin vähän samantyyppiseen palautteeseen. Mä tiedän kyllä, etten ole parhaimmillani just nyt ja mä olen ihan oikeasti pahoillani siitä.

      Tuo haastejuttu on oikeesti hyvä ajatus, mä lupaan ainakin yrittää!

      Poista
  3. Joo, kyllä tää mullekin kelpaa hyvin! Voisit kyllä vähän avata sitä juttua, että miks psykologilla käynti nyt on sulle pakkopullaa, kun aiemmin tuntui, että olit niihin käynteihin tyytyväinen??? Samoin mua edelleen kiinnostaisi lukea sun suhteistasi vanhempiisi ja muihin läheisiin. Mikä on oma käsityksesi siitä, miksi ne ei toimi tai toimii? Mut tietty, jos sulle noista asioista kirjoittaminen on liian vaikeaa, niin älä sitten kirjoita; tarkoitukseni ei ole lisätä sulle vaikeaa oloa...
    <3 "vanhus"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näistä jutuista mä voisin kirjoittaa vielä tänään. Musta tuntuu, että motivaatio on nousemassa taas. Kiitos <3

      Poista