Sivut

lauantai 13. syyskuuta 2014

Aika pysähtyy, kello käy

Mun aamu alkoi sillä, että Tommi huusi mulle puhelimessa. 

"Mitä helvettiä sä nainen oikein touhuat? Taas sä annoit anteeksi sille? Taas sä annat sen satuttaa sua uudestaan?"

No joo. Niinhän mä kai. Kierrän samaa kehää, en opi koskaan. 

Mut helppohan se on Tommin sanoa. Helppoa on neuvoa, että jätä se. Jää yksin, kuole erakkona. Hyvä on tulla mulle sanomaan, kun itsellään menee niin helvetin hienosti, kerrankin on joku jonka kanssa olla. Noin nopeasti se näköjään unohtuu, mitä yksinäisyys on. Ei se osaa katsoa kuin omaa napaansa. Ja sitä paitsi, Tommi on viimeinen ihminen, keneltä mä ottaisin parisuhdeneuvoja. Mä oon pari vuotta saanut vierestä seurata sen naissotkuja, eikä kyllä käy kateeksi. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti