Sivut

sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

Täst ees juon vaan kahvia

Vähän on kovemman luokan krapula nyt. Tuntuu kuin joku porais sähköporakoneella mun ohimoa. Mut oonhan mä tän ansainnut. Ja onhan mulla lääkkeitä tän helpottamiseks. Ja lisää alkoholia.

Mun kaikki ihmissuhteet on tosi sekavia tällä hetkellä. Tommista ei oo kuulunut mitään pitkään aikaan ja Laurin kanssa meidän juttu on yks iso kysymysmerkki. Kuukaus Laurin inttiin, eikä mitään oo selvillä. Me harrastetaan seksiä, muttei seurustella. Me ollaan kuitenkin enemmän kuin kavereita ja sen kaikki tietää. Ei tälle vaan oo mitään sanaa. Aivan sama, ei sanoilla oo niin merkitystä, tunteilla on.

Mä arvasin jo koulujen loppuessa, että täysi-ikäisyys ja kesäloma ei oo hyvä yhdistelmä. Mä oon vapaa tekemään mitä huvittaa ja sitä mä just nimenomaan teen. Ei oo vastuuta mistään, ei tarvitse murehtia huomisesta. Tänään mä ajattelin kuitenkin yrittää hillitä menoa hetkeksi ja mennä vaan Laurin kämpille rauhoittumaan. Katsomaan ehkä muutaman leffan ja syömään popcornia. Se kuulostaa ihan kivalta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti