Sivut

lauantai 19. huhtikuuta 2014

Vielä joku päivä tiedän, mikä tarkoitus on minun elämällä

Adalla on nyt sitten kik messenger. Hetken päähänpistosta ja osittain sen maanantaisen tapaamiseni takia latasin tuon sovelluksen vihdoin ja minulle voi nyt laittaa viestiä ihan ns. reaaliajassa. Vastailu saattaa tosin sielläkin olla hidasta, koska laitoin ilmoitukset pois päältä, mutta tsekkailen sitä kyllä useammin kuin blogia.

Käyttäjätunnukseni on siis AdaAmalian , joten laittakaahan ihmeessä viestiä, jos tahdotte jutella!

Sain sittenkin nukuttua viimeyönä vähäsen. Heräsin juuri äsken ja nyt olo on ihan hyvä. Tänään minun olisi tarkoitus nähdä Lauria ja mennä ehkäpä käymään Tommin työpaikalla.

Olen ihan innoissani, kun minulla kerrankin on suunnitelmia monelle päivälle peräkkäin. Alkuviikosta postauksia tulee luultavasti tiheämmin ja järkevämmällä sisällöllä, kun kerrankin olen tehnyt jotakin. Lukijatapaamisesta kirjoitan ainakin, mikäli se onnistuu ja luultavasti myös tästä päivästä on tulossa teksti, jos teemme Laurin kanssa jotain spesiaalia, niin kuin suunnittelimme.

Nyt täytyy mennä, palataan myöhemmin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti