Sivut

sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla

Huomenna mä lähden kotiin. Sanoo lääkäri mitä tahansa, mä lähden. Verikokeiden tulokset tulevat kai aamulla ja sen jälkeen häivyn. Syön vatsan täyteen sitä pahaa puuroa, pakkaan tavarani ja pyydän Laurin hakemaan minut.

Mä vihaan ihmisiä. Mä vihaan kaikkia muita paitsi Lauria. Mä tahdon kotiin piiloon, mä tahdon tuhista Laurin kainalossa ja olla silitettävänä. Mä tahdon sulkea puhelimen ja maata peiton alla. Mä tahdon katsoa televisiota ja syödä omenia.

Päästäkää mut vaan nyt pois täältä. Kello käy niin hitaasti, etten kestä. Onneksi sitä sai edes kääntää yöllä tunnin eteen päin.

Tämän parempaa ei nyt irtoa. Ihan hävettää tämä blogi taas. Kohta kukaan ei jaksa lukea, kun ei minulla ole mitään sanottavaa.

Odotan vain pääseväni pois. Pois tästä huoneesta, pois sairaalasta. Pois maailmasta.

Mun  on paha olla.

4 kommenttia:

  1. tsemppiä ada<3 tulit jostain syystä mieleeni kun kuuntelin tänään billy joelin kappaletta vienna.. kuuntele siekin se jos haluat, se jotenkin sopii sinuun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3
      Kuuntelen kappaleen heti kunhan löydän kuulokkeet jostain, kiitos myös siitä :)

      Poista
  2. Paljon voimia Ada, muista ajatella itseäsi. Luen jokapäivä uusimmat postauksesi ja minun tekee kauheasti mieli kommentoida ja auttaa. Muttakun olen saanut kommentin kirjoitettua ja painam julkaise nappia, teksti katoaa. Sen takia olen kommentoinut laiskemmin. Olen kuitenkin edelleen täällä ja sitkeästi yritän kommentoida. Muista ottaa aikaa itsellesi ja levätä. Olet tärkeä<3
    Bea

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olenkin ihmetellyt katoamistasi. Harmillinen tuo kommentti juttu, mutta ihanaa kuulla sinun olevan yhä siellä :)

      Kotona ollaan nyt ja päivittelen kuulumisia myöhemmin. Kyllä minä ihan hyvin pärjäilen. Kiitos Bea, sinäkin olet tärkeä <3

      Poista