Sivut

keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Tiedän jossain onnistuin, kun sinuun takerruin

Sun kaltaisista pojista ne kaikki haaveilee. Sun kaltaisia poikia ei ihan kuka tahansa saa. Pörröinen tukka ja siniset silmät. Vaalea huppari ja mustat farkut. Hymy korvasta korvaan. Täydellinen tuoksu ja voimakkaat kädet. Vahva halaus ja märkiä pusuja. 

Minä, tyttö tällainen, sain sut. Sä rakastat mua, vaikka mulla on tukka takussa ja itkuiset silmät. Rystyset hakattu auki tiiliseinään ja silti sä rakastat mua. Reikäinen yöpaita ja liian suuret villasukat, silti sä rakastat mua.

Me ollaan yhdessä just hyvä. Täydellisen epätäydellistä. Vastakohdat, mutta silti niin samanlaiset. 

Joka aamu mä nipistän itseäni ja varmistan, ettei tää kaikki oo vaan unta. Mä pelkään menettäväni sut, mutta silti tiedän sun olevan siinä.

"Missään ei oo parempi kun sun vieressä", sä sanot ja mä hymyilen kyynelten seasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti